شناسهٔ خبر: 67133065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شهردار خبر داد

برگزاری دومین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی عید غدیرخم در تبریز

شهردار تبریز از برگزاری دومین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی عید غدیرخم در تبریز خبر داد.

صاحب‌خبر -

یعقوب هوشیار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری تبریز همانند سال‌های گذشته برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی برای دهه امامت و ولایت در نظر گرفته است که از عید قربان تا عید غدیر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت عید بزرگ غدیرخم افزود: همزمان با شب عید بزرگ غدیرخم، نقاط مختلف آسمان تبریز به عنوان پایتخت جهان تشیع نورافشانی می‌شود.

وی مهم‌ترین برنامه دهه امامت و ولایت امسال را برگزاری دومین رویداد بزرگ پیاده‌روی خانوادگی غدیرخم ذکر کرده و گفت: دومین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی غدیرخم پنج تیرماه مصادف با عید غدیرخم برگزار می‌شود که امیدواریم هیآت حسینی، مساجد، گروهای مرجع، بخش خصوصی و ادارات استان مشارکت فعالی در آن داشته باشند.

شهردار تبریز مطرح کرد: ۲ مسیر منتهی به مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) و محوطه ارک علیشاه، از سمت چهارراه شهید بهشتی و چهارراه فجر میزبان شرکت‌کنندگان در همایش پیاده‌روی خانوادگی غدیر خم خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در طول این ۲ مسیر بیان کرد: اجرای برنامه‌های متنوع اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی توسط نخبگان شناسایی شده توسط شهرداری تبریز در ۲سال اخیر، نمایش واقعه غدیرخم، برگزاری نمایشگاه‌های گل و گیاه، حوزه سلامت و ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در طول مسیر پیاده‌روی در همایش امسال است.

وی یادآوری کرد: خدمات‌دهی متروی تبریز و اتوبوس‌های مسیر بی‌آرتی در روز عید غدیرخم رایگان خواهد بود.

به گفته هوشیار نمایشگاه خدمات ماندگار حضرت آیت‌الله شهید سید محمدعلی آل هاشم، نماینده فقید ولی‌فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز در دوران خدمت وی و همچنین بزرگترین رویداد نقاشی خیابانی توسط کودکان و نوجوانان از برنامه‌های شاخص همایش پیاده‌روی امسال غدیرخم است که در طول مسیر برگزار می‌شود که متولی آن سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز است.

وی اضافه کرد: ضمن دعوت از تمامی گروه‌ها و عاشقان اهل بیت(ع) برای ایفای نقش در این اجتماع بزرگ مردمی از ارائه جوایز ویژه و ارزشمند به شرکت‌کنندگان این مراسم خبر داد.

وی ادامه داد: تمام مناطق دهگانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز در طول مسیر پیاده‌روی اقدام به برپایی غرفه‌های فرهنگی، اجتماعی و ایستگاه‌های صلواتی خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل ار روابط عمومی شهرداری تبریز، وی همچنین از آمادگی شهرداری تبریز برای اختصاص مکان‌هایی جهت نمایش عملکرد تمامی ادارات و همچنین بخش خصوصی استان خبر داد.

برگزاری دومین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی عید غدیرخم در تبریز

انتهای پیام

نظر شما