شناسهٔ خبر: 67132839 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

راهنمای خرید پارچه پولکی و هر چه باید در مورد آن بدانید

اگر قصد خرید پارچه پولکی یا هر پارچه مجلسی دیگری را دارید، از بررسی دقیق ویژگی های آن غافل نشوید. در واقع از آنجایی که دنیای پارچه های مجلسی بسیار متنوع است، آشنایی با ویژگی های پارچه پولکی می تواند به شما کمک کند تجربه خرید بهتری داشته باشید. مخصوصا اینکه احتمالا در هنگام خرید پارچه پولکی، تفاوت قیمت این پارچه با سایر گزینه های مشابه برای شما جالب خواهد بود. اگر قصد خرید پارچه پولکی یا هر پارچه مجلسی دیگری را دارید، از بررسی دقیق ویژگی های آن غافل نشوید. در واقع از آنجایی که دنیای پارچه های مجلسی بسیار متنوع است، آشنایی با ویژگی های پارچه پولکی می تواند به شما کمک کند تجربه خرید بهتری داشته باشید. مخصوصا اینکه احتمالا در هنگام خرید پارچه پولکی، تفاوت قیمت این پارچه با سایر گزینه های مشابه برای شما جالب خواهد بود.

صاحب‌خبر -

 

 

 

معمولا هر زمان که صحبت از پارچه یا لباس مجلسی می شود، پارچه پولکی جایگاه ویژه ای در میان انتخاب های ممکن دارد. در حقیقت این پارچه به شدت محبوب و پرطرفدار است و در دسته پارچه های شناخته شده قرار می گیرد. به همین دلیل اگر به دنبال یک پارچه مجلسی جذاب هستید، به شما پارچه پولکی ریز طلایی را پیشنهاد می کنیم. این طرح و رنگ یکی از پرفروش ترین رنگ های این پارچه است. شما می توانید با این رنگ کاربردی یک لباس شیک داشته باشید و تا مدت ها از پوشیدن آن لذت ببرید. اگر قصد خرید پارچه پولکی یا هر پارچه مجلسی دیگری را دارید، از بررسی دقیق ویژگی های آن غافل نشوید.

در واقع از آنجایی که دنیای پارچه های مجلسی بسیار متنوع است، آشنایی با ویژگی های پارچه پولکی می تواند به شما کمک کند تجربه خرید بهتری داشته باشید. مخصوصا اینکه احتمالا در هنگام خرید پارچه پولکی، تفاوت قیمت این پارچه با سایر گزینه های مشابه برای شما جالب خواهد بود. به همین دلیل در ادامه این مطلب قصد داریم بیشتر به ویژگی های پارچه پولکی و کاربردهای آن بپردازیم. اگر به دنبال ایده دوخت پارچه پولکی ریز طلایی خود هستید، مطالعه این مطلب می تواند برای شما مفید باشد.

پارچه پولکی چیست

پارچه پولکی یکی از فوق العاده ترین پارچه های موجود در بازار است. مخصوصا اگر به دنبال یک پارچه خیره کننده و درخشان برای مهمانی های شبانه خود هستید. این پارچه تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ دارد. مضاف بر این، معمولا از پارچه های مختلفی مانند مخمل، حریر یا انواع پارچه های پلی استر برای زمینه این پارچه استفاده می شود. در نتیجه با توجه به اینکه چه پارچه ای در بافت آن به کار رفته باشد، ویژگی های پارچه پولکی مورد نظر شما ممکن است متغییر باشد. به طور کلی این پارچه ظاهر درخشانی دارد. زیر دست آن در قسمت رویی پارچه به دلیل وجود پولک ها زبر و برجسته است. اما معمولا زیر دست قسمت داخلی پارچه پولکی مورد نظر شما کاملا صاف و تا حدی صیقلی است.

 

بد نیست در زمان خرید پارچه پولکی، به نوع قرارگیری پولک های روی پارچه توجه کنید. در بعضی از مدل ها پولک به پارچه دوخته شده است. در بسیاری از موارد نیز پولک روی پارچه چسبانده شده است. نوع قرار گیری پولک ها روی این پارچه می تواند تا حد زیادی بر قیمت آن تاثیر بگذارد. هر رنگی از این پارچه بخواهید را می توانید در بازار مشاهده کنید. اما پارچه پولکی ریز طلایی یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت لباس های مجلسی مختلف است. این رنگ لوکس با درخشش پولک ها، جلوه ای بسیار زیبا و متفاوت برای شما در مهمانی خواهد ساخت. در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی های پارچه پولکی بپردازیم. اگر قصد خرید پارچه پولکی را دارید، مطالعه ادامه این مطلب می تواند برای شما مفید باشد.

با ویژگی های پارچه پولکی آشنا شوید

احتمالا برای شما این سوال پیش آمده است که چرا همیشه و همچنان لباس های مختلف با پارچه پولکی را در مزون ها مشاهده می کنید. در واقع این پارچه همیشه محبوب است و طرفداران آن محدوده سنی خاصی ندارند. این به دلیل ویژگی های خاص پارچه پولکی است. در ادامه با جزئیات بیشتری در مورد ویژگی های پارچه پولکی حرف خواهیم زد.

پارچه پولکی ظاهر متفاوتی دارد

پارچه های مجلسی معمولا ظاهر درخشانی دارند. اما پارچه پولکی به دلیل اینکه در تمام قسمت ها با پولک پوشیده شده است، یکی از درخشان ترین پارچه هایی است که می توانید برای دوخت لباس مجلسی از آن استفاده نمایید. در حقیقت پارچه پولکی در مقایسه با بسیاری از پارچه های مجلسی دیگر، ظاهری کاملا متفاوت دارد. این ظاهر متفاوت به شما این امکان را می دهد که بتوانید با یک الگو ساده، لباسی شیک و زیبا داشته باشید.

این پارچه هرگز قدیمی نمی شود

اگر دقت کنید، پارچه پولکی تاریخچه ای طولانی دارد. از اولین باری که انسان ها تصمیم گرفتند با پولک های مختلف لباس های خود را تزئین کنند، تا همین امروز، پارچه پولکی یک ترند ماندگار بوده است. این پارچه در دسته پارچه های کلاسیک قرار می گیرد و شما می توانید تا سال ها و به دفعات از لباس خود با این پارچه در استایل های مختلف بهره ببرید. اگر به یک مدل همیشگی و جذاب نیاز دارید، می توانیم به شما پارچه پولکی ریز طلایی را توصیه نماییم. این پارچه زیبا با رنگ کاربردی را می توانید بدون نگرانی از اینکه ممکن است مطابق مد نباشد، همواره بپوشید. علاوه بر این، پارچه پولکی ریز طلایی به راحتی با رنگ های مختلف مانند سفید، مشکی، بژ، قرمز و سورمه ای ست می شود.

قیمت پارچه پولکی مقرون بصرفه است

معمولا پارچه های مجلسی قیمت بالایی دارند. این قیمت بالا به دلیل سنگ های گرانبهای به کار رفته در تولید این پارچه است. اگر به دنبال یک پارچه خاص، درخشان و مقرون بصرفه هستید ما خرید پارچه پولکی را به شما توصیه می کنیم. البته با توجه به کیفیت و مدل پارچه پولکی مورد نظر شما ممکن است قیمت های متفاوتی از آن را در بازار مشاهده نمایید. اما باید در نظر داشته باشید به طور کلی پارچه پولکی با توجه با ظاهر مجللی که دارد، جزو پارچه هایی محسوب می شود که قیمت مناسبی دارند.

با این پارچه می توانید لباس های مختلفی بدوزید

 

یکی از معدود پارچه های مجلسی که می توانید با آن طیف گسترده ای از لباس های مجلسی و مهمانی را طراحی نمایید، پارچه پولکی است. این پارچه علی رغم ظاهر خاصی که دارد، بسیار فرم پذیر است. بد نیست در نظر داشته باشید که پارچه پولکی برای دوخت انواع شومیز و دامن های کژوال نیز کاربرد دارد. در واقع شما نه تنها لباس های مجلسی مانند انواع پیراهن های کوتاه و بلند را می توانید با این پارچه طراحی نمایید، بلکه لباس های کژوال و مناسب مهمانی ها و دورهمی های خود را نیز می توانید با پارچه پولکی بدوزید.

پارچه پولکی تنوع بالایی دارد

یکی از بهترین ویژگی های پارچه پولکی، تنوع جذاب آن است. هر رنگی که مایلید را می توانید در میان تنوع بی نظیر این پارچه پیدا کنید. پارچه پولکی برای هر سنی مناسب است. در واقع به دلیل تنوع بالای طرح، رنگ و حتی اندازه پولک ها، این پارچه می تواند در هر استایلی کاربرد داشته باشد. پولک های درشت با اشکال خاص را می توانید در استایل های فانتزی به کار ببرید. این مدل پارچه پولکی برای دختر خانم های جوان کاملا مناسب است. پارچه پولکی ریز طلایی یک گزینه عالی برای خانم های طرفدار استایل کلاسیک خواهد بود.

این پارچه به راحتی با پارچه های دیگر ست می شود

یکی از بهترین ویژگی های پارچه پولکی که آن را تبدیل به گزینه ای محبوب و پرکاربرد کرده است، توانایی ترکیب شدن با پارچه های مختلف است. شما می توانید به راحتی این پارچه را با هر پارچه ساده ای ترکیب نمایید. به عنوان مثال، ترکیب پارچه پولکی با پارچه ساتن آمریکایی یکی از بهترین ست ها برای طراحی لباس مجلسی است. البته این پارچه در کنار پارچه حریر و مخمل نیز ترکیبی بسیار زیبا می سازد. اگر یک پارچه پولکی ریز طلایی دارید، می توانید آن را با دنیایی از پارچه های کرپ و تور ترکیب نمایید.

نظر شما