شناسهٔ خبر: 67132573 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت:

دولت آیت‌الله رئیسی کار ۳۰ ساله را ۳ ساله انجام داد

حجت‌الاسلام «تقدیری» بیان اینکه دولت آیت‌الله رئیسی کار ۳۰ ساله را در مدت سه سال انجام داد، گفت: باید هم خدمت کنیم و هم روایت خدمت را رقم بزنیم.

صاحب‌خبر -

دولت آیت‌الله رئیسی کار ۳۰ ساله را ۳ سال انجام داد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حامد تقدیری» رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت امروز در نشست «روایت خدمت» در کرمان، با اشاره به اقدامات سه ساله شهید آیت‌‌الله رئیسی در دولت سیزدهم، اظهار داشت: دستور مستقیم ساخت پایگاه فضایی، برگزاری شورای عالی فضایی، پرتاب ۱۲ ماهواره موفق، اهدای دو میلیون و ۵۸۰ هزار مسکن، زمین و ظرفیت‌های دیگر به مردم که همچنان ادامه دارد، اهمیت به اقتصاد خانواده‌ها، تأمین انرژی برای مردم، اهمیت به بانوان، نوجوانان و جوانان و... از جمله اقدامات سه ساله دولت سیزدهم بود.
 
وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور گفتمان انقلاب اسلامی بود و باید او را در مسیر انقلاب تعریف کرد، افزود: جنگ امروز جنگ روایت‌هاست و هر کسی سریع‌تر روایت کرد، پیش می‌رود به همین دلیل بود که به دستور رئیس‌جمهور ستاد ملی روایت پیشرفت تشکیل شد.
 
تقدیری ادامه داد: آیت‌الله رئیسی روایت‌های پیشرفت را خود دنبال می‌کرد؛ زیرا معتقد بود وظیفه ما در راستای امیدآفرینی جهاد تبیین است که در این ارتباط نوجوانان و جوانان اهمیت بسیاری دارند؛ زیرا روایت پیشرفت به معنای خبر نیست، بلکه روایت است؛ مانند شهید آوینی که حتی کربلای ۴ را به‌گونه‌ای روایت کرد که گویی ما پیروز شده‌ایم؛ بنابراین باید راوی تربیت کنیم.
 
رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت در پایان با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی هم خدمت و هم روایت خدمت را رقم زد، اظهار کرد: باید اینگونه باشیم؛ زیرا مسیر شهادت از روایت می‌گذرد و امیدواریم ما نیز ادامه دهنده راه شهدا بوده و به شهیدان سلیمانی و رئیسی برسیم.
 
انتهای پیام/

نظر شما