شناسهٔ خبر: 67132502 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

جدول پخش مسابقه ناتو ؛ جدیدترین برنامه نمایش خانگی

یکی از برنامه های پرطرفدار امسال، “رئالیتی شو ناتو” است که باعث بروز سر و صدای زیادی شده است. در اینجا، زمان پخش این برنامه را اعلام خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

این مسابقه بعد از انتشار تیزرهای مختلف و پخش قسمت اول با سوالات زیادی از جانب طرفدارانش در مورد زمان پخش و جزئیات برنامه در فضای مجازی مواجه شد.

در این مقاله، زمان پخش و خلاصه برنامه “واقعیتی شو ناتو” ذکر شده است با ویدو همراه باشید.

زمان پخش ناتو

برنامه پخش واقعیت شو ناتو: دوشنبه ساعت ۸ صبح

چندین بازیکن در نمایش واقعیت ناتو حضور دارند. در طول مسابقه از آنها ۱۰ سوال سخت و گاهی خنده دار پرسیده می شود و بازیکنان باید با همکاری یکدیگر پاسخ صحیح را بیابند. در میان این بازیکنان، یک نفر نقش ناتو را بازی می کند. ناتو همانی است که از قبل پاسخ همه سوالات را می داند. به جز بازیکنی که نقش ناتو را بازی می کند، هیچکس، حتی مجری برنامه، هویت این بازیکن را نمی داند.

ناتو مسابقه نمایش خانگی جدید است. مجموعه یا برنامه ناتو به صورت هفتگی برای دانلود در دسترس است. این مسابقه توسط محمدرضا علیمردانی و به کارگردانی مهدی صفی یاری برگزار می شود.

خلاصه ناتو

در زیر می توانید پوستر نمایش واقعیت ناتو را مشاهده کنید:

برنامه ناتو

این یک واقعیت نمایشی جدید به کارگردانی محمدرضا علیمردانی است که در ژانر بازی های استدلالی-استنتاجی به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی صفی یاری می باشد و به نظر می رسد در فضایی مرموز پلیسی وارد بازی مافیایی شود.

علیمردانی که پیش از این مجری «شب های مافیا» به کارگردانی سعید ابوطالب بود، حالا با گروهی جدید و جوان وارد تلویزیون واقعیت می شود. این رئالیتی شو قرار است جایگزین «پدرخوانده» ابوطالب شود که آخرین قسمت فصل اول آن روز دوشنبه ۱۴ آوریل به نمایش درآمد. نام این سریال یکی از شخصیت های اصلی بازی مافیایی است و عنوان این نمایش نیز برگرفته از این شخصیت است.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما