شناسهٔ خبر: 67132003 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

ژاپن و بزرگترین کمک تاریخ به کره شمالی!

در دیداری حساس و هیجان‌انگیز ژاپن پنج بار دروازه سوریه را گشود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 باخت تلخ و سنگین سوریه در حالی رقم خورد که ژاپن با 5 برد، 17 گل و بدون گل خورده پای به زمین گذاشته بود و در شهر هیروشیما بازی می‌کرد، از همان ابتدا نمایش مسلطی را ارائه کرد و در دقیقه 13 با ضربه سر آیاسه اوئدا، هم‌تیمی علیرضا جهانبخش در فاینورد، گل اول را به ثمر رساند.

این تازه شروع کار سامورایی آبی بود. شش دقیقه بعد شلیک ریتسو دوآن از پشت محوطه جریمه دروازه سوریه را برای دومین بار گشود. جالب اینکه در دقیقه 21 روی یک اشتباه و گل به خودی، سوریه گل سوم را هم خورد تا عملا بازی در همان نیمه اول تمام شود.

در شروع نیمه دوم هاجیمه موریاسو سه تعویض انجام داد و در دقیقه 73 سوما، یکی از این بازیکنان تعویضی، از روی نقطه پنالتی دروازه سوریه را برای چهارمین مرتبه فرو ریخت تا باخت از این هم پرگل‌تر شود. ژاپنی‌ها که سیری‌ناپذیر بازی می‌کردند، در دقیقه 85 با شوت از راه دور تاکومی مینامینو به گل سوم هم رسیدند و یک برد فوق العاده را رقم زدند.

با این نتیجه ژاپن در پایان مرحله پیش مقدماتی جام جهانی 18 امتیازی شد و با 22 گل زده، به استقبال مرحله نهایی مقدماتی می‌رود.

جالب اینکه شکست سوریه در این بازی سبب شد تا این تیم 7 امتیازی باقی بماند و حالا کره شمالی در صورت شکست میانمار، 9 امتیازی خواهد شد و سوریه را کنار خواهد زد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما