شناسهٔ خبر: 67131818 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

خط و نشان صدها خانواده اسرائیلی برای وزارت جنگ این رژیم

از فرزندانمان می خواهیم سلاح های خود را بر زمین بگذارند و بازگردند

صدها خانواده نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با ارسال نامه ای به وزیر جنگ این رژیم، تهدید کردند اگر معافیت «دانشجویان مدارس دینی یهودی» (حریدی ها) از خدمت اجباری برداشته نشود «ما از فرزندان خود میخواهیم سلاح های خود را زمین بگذارند و برای همیشه به خانه بازگردند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) صدها خانواده نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با ارسال نامه ای به یواو گالانت وزیر جنگ این رژیم،  تهدید کردند اگر معافیت «دانشجویان مدارس دینی یهودی»  (حریدی ها) از خدمت اجباری برداشته نشود «ما از فرزندان خود میخواهیم سلاح های خود را زمین بگذارند و برای همیشه به خانه بازگردند.

 

در این نامه آمده است: چنین قانونی  را نمی توان زمانی که دولت به شهروندان خود خیانت می کند و جان فرزندان ما را فدای بقای سیاسی خود می کند، قبول کرد. ما فرزندان خود را به قربانگاه فساد عمومی نخواهیم فرستاد.

امروز پیش‌نویس قانون معافیت یهودیان حریدی از خدمت اجباری با اکثریت رای ۶۳ نماینده کنست در مقابل ۵۷ مخالف تصویب شد. این بدان معناست که کنست ادامه اجرای پیش‌نویس قانون قبلی کنست را تصویب کرده است که حریدی‌ها را از خدمت اجباری معاف می‌کند.

انتهای پیام/ع.غ

نظر شما