شناسهٔ خبر: 67130993 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود خبر داد؛

اجراي طرح روکش آسفالت محور روستايي نصيرآباد_ميرجان_حاجي آرش با 10 ميليارد تومان اعتبار

صاحب‌خبر -
اجراي طرح روکش آسفالت محور روستايي نصيرآباد_ميرجان_حاجي آرش با 10 ميليارد تومان اعتبار
خبرگزاری آریا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود عنوان کرد: با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان، پروژه روکش آسفالت به طول 4 کیلومتر از محور روستایی نصیرآباد_میرجان_حاجی آرش در 4 مقطع به اجرا درآمد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، میثم زارعی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود از اجرای طرح روکش آسفالت در محور روستایی نصیرآباد_میرجان_حاجی آرش خبر داد.
وی در توضیح تکمیلی در خصوص خبر فوق اظهار کرد: با توجه به خرابی‌های سازه‌ای و سطحی ایجاد شده در رویه راه محور روستایی ارتقا سطح ایمنی راه‌های آن، در زمره اولویت‌های عمرانی- اجرایی اداره متبوع قرار گرفت که در 4 مقطع به اجرا درآمد.
زارعی افزود: با توجه به اینکه پروژه‌های عمران جاده‌ای، به‌ویژه در حوزه نگهداری راه‌ها و اجرای روکش آسفالتی، ضمن افزایش ایمنی و بهره‌وری و همچنین افزایش رضایت کاربران جاده‌ها، در کاهش حوادث جاده‌ای نقش بسزایی دارند، اجرای روکش آسفالت محور روستایی چروک به مشمپا، ترانزیت زنجان میانه و سایر محورهای شریانی از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا است.

نظر شما