شناسهٔ خبر: 67130020 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرماندار و رئیس شورای ترافیک تربت جام

تاکیدبرشناسایی و رفع نقاط حادثه خیزمحورمواصلاتی تربت جام

مدیران نقاط حادثه خیزمحورمواصلاتی را شناسایی ورفع کنند.

صاحب‌خبر -

تاکیدبرشناسایی و رفع نقاط حادثه خیزمحورمواصلاتی تربت جام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار و رئیس شورای ترافیک تربت جام با اشاره با اعلام نقاط حادثه خیز توسط پلیس راه و رئیس پلیس راهور در معابر شهری و روستایی گفت: اعضای شورای ترافیک با جان مردم بازی نکنندو نقاط حادثه خیزو خطرناک را شناسایی دردستور کار قرار دهند و هر چه سریعتر رفع کنند.

حسین جمشیدی افزود: برابراعلام فرمانده پلیس راه، رمپ ورودی روستا‌های حاجی آباد، امغان و قلعه نو میرزاجعفر خطرناک است و نیازبه اصلاح هندسی دارد بیش از هزار خانوار دراین مناطق سکونت دارند وایستی مشکلات این محور با افزایش پل و احداث ۲۰۰ متررمپ هرچه زودتر مشکل برطرف شود.

وی گفت:با توجه به تخریب پل روستای حسن آباد به سماخون در سیل اخیر هرچه سریعتر باید این پل با دال اضافه احداث شود.

وی افزود:براساس اعلام فرمانده پلیس راه برای جلوگیری از حوادث ترافیکی دوربرگردان شهرک صنعتی باید مسدود شود وخودرو‌ها از دوربرگردان دانشگاه آزاد استفاده کنند.

وی با اشاره با آسفالت معابر روستایی و نیازمندم به اجرای سرعتکاه هم گفت: دراجرای نصب سرعتکاه در معابر شهری و روستایی برابر مصوبات شورای ترافیک که خرد جمعی است به صورت استاندارد وطبق نظر کارشناسان پلیس راه و پلیس راهور توسط راهداری وحمل و نقل جاده ای، شهرداری و دهیاری اجرا گردد.

فرمانداربا اشاره به برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مناسبت‌ها بر خلاف قانون در حاشیه جاده اصلی که مشکل ترافیکی دارد، افزود: برپایی ایستگاه صلواتی در مناسبت‌های ملی و مذهبی در حاشیه جاده کاربسیار خطرناکی است و ایستگاه بایستی در مکان‌های امن وزائراسرا، با فاصله از جاده اصلی و با هماهنگی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صورت پذیرد تا شاهد حادثه ترافیکی ناگوار نباشیم.

نظر شما