شناسهٔ خبر: 67129765 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار البرز: پیگیری تامین ارزی برای تولید کنندگان البرزی در دستور کار قرار گرفت

استاندار البرز گفت: ارز مورد نیاز برای تهیه مواد اولیه از جمله مطالبات فعالان اقتصادی استان بود که پیگیری آن از وزارتخانه مربوطه در دستور کار قرار گرفت.  استاندار البرز گفت: ارز مورد نیاز برای تهیه مواد اولیه از جمله مطالبات فعالان اقتصادی استان بود که پیگیری آن از وزارتخانه مربوطه در دستور کار قرار گرفت. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجتبی عبداللهی روز سه شنبه ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۳ در حاشیه افتتاح و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان اشتهارد که با حضور وزیر صمت برگزار شد، با اشاره به مصوبات و اقدامات دولت سیزدهم در راستای رونق تولید، صنعت، تجارت و به تبع آنها اشتغال، افزود: براین اساس در استان البرز نیز جلسات، بازدید ها و تعاملات در قالب شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و... در دستور کار قرار گرفت. 

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری ها و اهتمامی که معطوف شد، استان البرز در سال ۱۴۰۳ حائز رتبه برتر کشور در احیای واحدهای راکد و نیمه فعال شد.

عبداللهی گفت: در سفر اول رئیس جمهور محترم به استان تمامی اعتبار تخصیص یافته در قالب تسهیلات تولید و صنعت، جذب شد و شاهد توسعه و پیشرفت ویژه ای بواسطه این امر بودیم.

وی افزود: روز گذشته در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی موضوعات و مسائل فعالان اقتصادی استان مورد بررسی قرار گرفت و تدابیر لازم جهت حل آنها اتخاذ شد.

استاندار البرز گفت: ارز مورد نیاز برای تهیه مواد اولیه از جمله مطالبات فعالان اقتصادی استان بود که پیگیری آن از وزارتخانه مربوطه در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما