شناسهٔ خبر: 67129651 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

پروژه جدیدی از تهیه‌کننده «آرکین»؛

اقتباسی از دل اساطیر یونان

استودیوی انیمیشن فورتیش تهیه‌کننده «آرکین»، امروز در جشنواره انیمیشن آنسی از پروژه بعدی خود پرده برداشت. یک انیمیشن علمی تخیلی با عنوان «پنلوپی از اسپارتا» که در دنیایی اقتباسی از اساطیر یونانی قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا به نقل از ورایتی، استودیوی انیمیشن فورتیش تهیه‌کننده «آرکین، امروز در جشنواره انیمیشن آنسی از پروژه بعدی خود پرده برداشت. یک انیمیشن علمی تخیلی با عنوان «پنلوپی از اسپارتا» که در دنیایی اقتباسی از اساطیر یونانی قرار دارد.

در حال حاضر، «پنلوپی از اسپارتا» اولین تلاش استودیوی انیمیشن فورتیش برای تولید فیلم سینمایی بلند است. این فیلم توسط جروم کومب هم‌بنیان‌گذار استودیو و تهیه‌کننده «آرکین» و سیلویا مارتلوسی انیماتور «زندگی مخفی حیوانات خانگی ۲» و «گرینچ» در حال توسعه است. رائل لیرا نیز کارگردان هنری این فیلم است.

طبق گفته‌های استودیوی انیمیشن فورتیش، «پنلوپی از اسپارتا» از امضای گرافیکی منحصر به فرد استودیو استفاده خواهد کرد. ترکیبی از یک تصویر نقاشی شده دوبعدی در دنیایی سه‌بعدی که جذابیت آن بین طرفداران انیمیشن در سراسر جهان ثابت شده و تحسین‌های بسیاری را از منتقدان دریافت کرده است.

در این فیلم پنلوپی، شاهزاده‌ای جوان و دلاور، ماموریت دارد تا از سرزمین خود در برابر نیروهای تاریکی که قصد نابودی آن را دارند، دفاع کند. او که با هوش و استعدادهای فراوانی متولد شده، باید از مهارت‌های جنگی و دانش اسطوره‌ای خود برای مقابله با دشمنان استفاده کند. در این مسیر، پنلوپی با موجودات افسانه‌ای و قهرمانانی از دوران‌های گذشته ملاقات می‌کند و با کمک آن‌ها، به رشد و تکامل خود ادامه می‌دهد.

این داستان، ماجراجویی‌های پنلوپی را در جستجوی قدرت واقعی و معنای عمیق شجاعت به تصویر می‌کشد، در حالی که او باید با چالش‌های داخلی و خارجی خود روبرو شود.

«پنلوپی از اسپارتا» نه تنها یک داستان هیجان‌انگیز است، بلکه پیام‌هایی درباره قدرت، مسئولیت و اهمیت خودشناسی را نیز در خود دارد.

نظر شما