شناسهٔ خبر: 67128761 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

برای مشارکت حداکثری در انتخابات باید جهاد تبیین کنیم

فاطمه احمدیان

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به تلاش‌های دشمنان برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: باید برای جلب مشارکت حداکثری مردم جهادتبیین داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

سردار بهمن ریحانی، امروز (۲۲ خرداد) در نشست جهادتبیین و ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات، انقلاب اسلامی را مبداء تحولات بسیار بزرگی در مقیاس جهانی خواند و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با پیروزی خود این پیام را به همه دنیا صادر کرد که اندیشه شرق و غرب دیگر برای اداره جهان به پایان رسیده و مردم به اندیشه‌های جدیدی نیاز دارند. 

وی با بیان اینکه بزرگترین دستاورد امام خمینی(ره) غلبه منطق اسلام بر منطق مستکبران بود، گفت: انقلاب ما تولد دوباره ارزش‌های فراموش شده بود، چرا که تا پیش از آن همه پذیرفته بودند هرکس زور و قدرت بیشتری دارد، حق با اوست و او می‌تواند بر جهان حکمرانی کند. 

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه اضافه کرد: غربی‌ها می دانستند اگر ارزش‌های اسلامی همچون عدالت، امنیت، آزادی، کرامت انسانی و... گسترش پیدا کند، همه مردم به سوی آن جذب خواهند شد و این به معنای افول مکاتب شرق و غرب خواهد بود، لذا تلاش زیادی کردند تا این الگو پذیرفته نشود و به دنیا بگویند که اسلام قدرت حاکمیت و حکومت ندارد. 

وی در ادامه با اشاره به اقتدار امروز کشورمان و با بیان اینکه این قدرت برگرفته از اسلام است، عنوان کرد: در عملیات وعده صادق بدون اینکه از اصل غافلگیری استفاده کنیم، بزرگترین پایگاه شیطانی دنیا حمله کردیم. در این عملیات کشورهای زیادی با هم متحد شدند که هیچ اتفاقی برای این رژیم منحوس نیفتد، اما در نهایت ما توانستیم هیمنه و هیبت آمریکا و رژیم صهیونیستی را در دنیا بشکنیم و منزلت و جایگاه خود را ارتقاء دهیم. 

ریحانی به جایگاه کشورمان بین دیگر کشورها هم اشاره و تصریح کرد: زمانی که رئیس جمهور کشورمان آیت‌الله رئیسی به شهادت رسید، بسیاری از کشورهای دنیا به او احترام گذاشتند و مقامات زیادی به کشورمان آمدند که اینها جایگاه و قدرت ایران اسلامی را نشان می‌دهد. 

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه دشمن جنگ همه جانبه‌ای را علیه ما طراحی کرده و ما نیز باید دفاع همه جانبه‌ای را از خود داشته باشیم و بتوانیم قدرت خود را روز بروز افزایش دهیم، تاکید کرد: هر چند در سالهای گذشته از نظر تجهیزات نظامی بسیار قدرتمند شده‌ایم، اما بستر اصلی اقتدار ملی ما مردم هستند. دشمنان نیز با آگاهی از این مسئله، به دنبال فضاسازی هستند تا مردم را از صحنه‌های مختلف همچون انتخابات دور کنند، لذا در این مسیر یکی از وظایف اصلی ما و همه مسئولین این است که بصیرت‌افزایی و روشنگری را به منظور آگاه‌سازی مردم در دستور کار قرار دهیم تا همچنان در صحنه بمانند.  

ریحانی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی نیز که انتخابات را به عنوان بزرگترین رویداد سیاسی کشور در پیش داریم، دشمن راهبرد مشارکت حداقلی را با دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات در دستورکار قرار داده است، لذا باید روشنگری‌هایی را در این زمینه داشته باشیم تا آمار مشارکت بالا برود و قدرت چانه‌زنی ما در دنیا افزایش پیدا کند.

وی افزود: البته خداوند دشمنان را ما احمق آفریده و به این گمان که مردم گاها از مشکلات اقتصادی و برخی مسائل دیگر گلایه دارند، تصور می‌کنند که مردم دیگر پشتیبان کشور نیستند، در حالی که طی بیش از چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب علیرغم همه تحریم‌ها و مشکلات مردم همواره پشتیبان نظام خود بوده‌اند. 

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن امپراطوری رسانه‌ای خود را برای هجمه به انتخابات وارد میدان کرده، وظیفه داریم دستاوردهای انقلاب و اقدامات شهید رئیسی را تبیین کنیم و در کنار توجه به افزایش مشارکت مردم در انتخابات، بدون نام بردن از مصداقی، انتخاب یک فرد اصلح با ویژگیهای شهید رئیسی همچون ولایتمداری، مردم‌دار بودن، دشمن‌ستیزی، دفاع از دین، دفاع از جبهه مقاومت، امیدآفرینی، وحدت بخش بودن و... را مورد توجه قرار دهیم. 

انتهای پیام 

نظر شما