شناسهٔ خبر: 67128458 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تخفیف مجازات ماموستا خضرنژاد به جزای حبس در دادگاه انقلاب ارومیه

مهاباد- ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از تخفیف مجازات اعدام ماموستاخضرنژاد به  مجازات حبس در دادگاه انقلاب ارومیه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی روز سه شنبه در این خصوص اظهار کرد: ماموستا خضرنژاد در یک فرآیند قانونی در دادگاه انقلاب ارومیه در حضور وکلای خود به اتهام افساد فی الارض محاکمه و به اعدام محکوم شد و رای ایشان در دیوان عالی کشور تایید و قطعی شده است.

وی اضافه کرد: متعاقباً با ابراز ندامت و پشیمانی محکوم علیه از اقدامات مجرمانه و توبه وی و پیگیری های صورت گرفته از طرف نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و تعدادی از علمای اهل سنت آذربایجان غربی و کردستان، به ویژه روحانی انقلابی حاج ملاقادر قادری امام جمعه پاوه و نمایندگان موضوع به مناسبت عیدسعیدفطر به همراه تعداد دیگری از محکومان در کمیسیون عفو با نظر مثبت بررسی و در نهایت با یک درجه تخفیف، مجازات اعدام وی تبدیل به حبس شد.

عتباتی ادامه داد: برخلاف فضاسازی های رسانه ای شبکه های معاند و ضدانقلاب حکم اعدام این شخص با نگاه پدرانه و رافت اسلامی تخفیف داده شده و این امر به مناسبت عیدسعیدفطر مورد عنایت و موافقت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) قرار گرفته بود.

نظر شما