شناسهٔ خبر: 67128009 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده سپاه فجر فارس:

‌ آثار ماندگار برای شهدا خلق کنیم

زهرا عسگری

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا، خواستار خلق آثاری ماندگار برای شهدا شد و تأکید کرد: باید آثاری خلق کنیم که ویژه یک زمان خاص نباشد.

صاحب‌خبر -

سردار یدالله بوعلی امروز، ۲۲ خردادماه در جمع اعضای کمیته شهدای دانش‌آموز و فرهنگی کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان با اشاره به وضعیت یادواره‌های شهدا در حوزه دانش‌آموزی و فرهنگی گفت: برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این حوزه فراتر از انتظار است که قابل تحسین است.

وی اظهار کرد: کمیته فرهنگی و دانش‌آموزی می‌تواند جریان‌ساز باشد و به سرعت پیام کنگره شهدا را در دورترین نقاط استان نشر دهد.

بوعلی با بیان اینکه تفویض اختیار به بخش‌های مختلف موجب بروز خلاقیت و نوآوری می‌شود لذا ما در برپایی یادواره‌ها شاهد این موضوع هستیم، افزود: تلاش در جهت مردمی کردن و افزایش مشارکت در برگزاری کنگره شهدا گام ارزشمندی است که در حال انجام است.

وی خواستار اطلاع‌رسانی گسترده برای این برنامه‌ها شد و گفت: برگزاری یادواره علاوه بر اینکه مراسمی معنوی است اثر هنری نیز محسوب می‌شود البته باید آثاری خلق کنیم که ویژه یک زمان خاص نباشد بلکه همیشه ماندگار باشد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با تصریح اینکه برنامه‌های کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس به خوبی در حال انجام است، از اعزام بیش از یک هزار فرهنگی به اردوی راهیان نور و پیشرفت و برگزاری اولین یادواره شهدای استان در خوزستان خبر داد و گفت: این اقدامات توسط کمیته شهدای دانش‌آموز و فرهنگی انجام شده است.

انتهای پیام

نظر شما