شناسهٔ خبر: 67127822 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تنها جودوکار پارالمپیکی هم از شرکت در اردو امتناع کرد!

ظریفه ملک‌پور

موسی غلامی که در حال حاضر تنها جودوکار اعزامی به پارالمپیک پاریس است امروز از شرکت در اردوی آماده سازی امتناع کرد.

صاحب‌خبر -

موسی غلامی جودوکار منهای ۹۰ کیلوگرم که در حال حاضر تنها جودوکار نابینایان و کم بینایان اعزامی به پارالمپیک پاریس است در گفت‌وگو با ایسنا، درباره علت عدم حضورش در اردوی آماده سازی بازی‌های پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: این اردو از امروز قرار بود با سرمربیگری حاج یوسف زاده در اسلامشهر برگزار شود که به دلیل مناسب نبودن شرایط اردو و حضور دو حریف تمرینی بی‌کیفیت ترجیح دادم که به اردو نروم. من ساکن مشهد هستم و واقعا دوست ندارم وارد اردویی شوم که از کیفیت لازم برخوردار نیست.

وی افزود: دوست ندارم وارد حاشیه شوم اما بعد از مسابقات جهانی گرجستان که اواخر اردیبهشت برگزار شد از آن تاریخ تا به امروز که تنها ۲ ماه به پارالمپیک پاریس زمان داریم اردویی نداشتم و الان اردو در شرایطی برگزار می‌شود که واقعا بی‌کیفیت است. حتی شنیده‌ام ۲ حریف تمرینی که برای من آورده‌اند از ناحیه پا مصدوم هستند و شرایط ایده‌الی برای تمرین با من ندارند.

جودوکار پارالمپیکی در پاسخ به این پرسش که آیا به فدراسیون اطلاع دادید که قصد شرکت در اردوی آماده سازی را ندارید؟ گفت: با مظلومی رییس فدراسیون صحبت کردم قبول نکرد و گفت از کجا می‌دانید که اردو از شرایط خوبی برخوردار نیست، به او گفتم اگر اردو باکیفیت و حریف تمرینی خوبی داشته باشم مشکلی برای حضور در اردو وجود ندارد اما شرایط اردو در شان یک ورزشکار پارالمپیکی نیست.

غلامی تاکید کرد: فدراسیون باید از کادر فنی استفاده کند که با جودوکاران هماهنگ باشد تا همه در اردو حاضر شوند. از مسئولین می‌خواهم که به این موضوع رسیدگی کنند تا جودو نابینایان و کم بینایان بیش از این لطمه نخورد.

وی درباره وضعیت آسیب دیدگی خود گفت: آسیب دیدگی‌ام خیلی بهتر شده و دیگر مشکلی برای تمرین ندارم، اکنون نیز زیر نظر متخصص تمریناتم را پیگیری می‌کنم. من کاری به حواشی ندارم اما دوست دارم بدون دغدغه و در آرامش تمریناتم را پیش ببرم تا رنگ مدالم تغییر نکند.

جودوکار پارالمپیکی در پایان خاطرنشان کرد: جودوکاران خواسته زیادی از مسئولین ندارند. فقط می‌خواهند کادر فنی فعلی تغییر پیدا کند تا با آرامش خود را برای پارالمپیک پاریس آماده کنند. امیدوارم مسئولین به این موضوع توجه داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما