شناسهٔ خبر: 67127601 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

با موضوع واقعه 15 خرداد

نوجوانان در فرهنگسرای گلستان دور هم جمع می‌شوند

دهمین دورهمی نوجوانان کتابخوان شهر تهران (بچه کتابخون‌ها) مرتبط به قیام ۱۵ خرداد به میزبانی کتابخانه‌های‌ گلستان و  فرزانگان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

نوجوانان در فرهنگسرای گلستان دور هم جمع می‌شوندبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان؛ دهمین دورهمی کتاب، عصر روز چهارشنبه 23 خرداد‌ ساعت 16با حضور نوجوانان کتابخوان عضو باشگاه کتابخوانی کتابخانه فرزانگان  و عصر پنجشنبه 24 خرداد ساعت 16 در کتابخانه گلستان برگزار می‌شود.

این دورهمی با هدف مطالعه آثار ادبی مرتبط با وقايع تاريخی نيمه خرداد ۱۳۴۲ و آشنایی نوجوانان کتابخوان برگزار می‌شود.

در این برنامه به معرفی و خوانش کتاب موهای تو خانه ماهی‌هاست اثر محمدرضا شرفی خبوشان، از انتشارات عصر داستان پرداخته خواهد شد. همچنین در حاشیه این برنامه نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد در کتابخانه گلستان دایر خواهد شد.

تاکنون ۹ دورهمی با عناوین «تو شبیه کدوم کتابی؟!، گل‌پر، قهرمانت تو کدوم کتابه؟، کتاب‌ها سکوت را شکستند، قصه خیابان‌های ۵۷، قصه‌هایی برای انسان شدن و چالش ۰۲ کتاب برگزیده سال ۱۴۰۲، نقشه‌ت برای نمایشگاه کتاب چیه؟!، پاتوق بچه‌کتابخون‌ها» برگزار شده و در هر نشست بیش از نوجوانان کتابخوان منطقه 8 در مناسبت‌های فرهنگی گوناگون به مطالعه و گفت‌و‌گو درباره کتاب‌های مرتبط با آن مناسبت پرداخته‌اند.

نوجوانان علاقه‌مند در صورت تمایل به حضور در این دورهمی می‌توانند به خانه فرهنگ فرزانگان واقع در انتهای خیابان گلستان، جنب بوستان تسلیحات، کوچه شهید گلستانی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۲۰۵۴۴ تماس بگیرند و یا به کتابخانه گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک، فرهنگسرای گلستان مراجعه و یا با شماره 77827730  تماس بگیرند.

انتهای پیام

نظر شما