شناسهٔ خبر: 67127392 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

به‌شیوه برخط؛

مسابقه کتابخوانی «داستان رویان» با ۳۵ جایزه ویژه برگزار می‌شود

مسابقه مجازی کتابخوانی «داستان رویان»، با جوایزه ویژه برای دانش‌آموزان، دانشجویان و همه علاقه‌مندان حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، کتاب «داستان رویان»، نوشته محمدعلی زمانیان، را برای مسابقه مجازی کتابخوانی هشت‌بهشت و مطالعه دانشجویان، دانش‌آموزان و همه علاقه‌مندان کتابخوانی با در نظر گرفتن ۳۵ جایزه ویژه شامل ۱ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی، ۴ جایزه ۵۰ میلیون ریالی و ۳۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی انتخاب کرده است.

کتاب «داستان رویان»، روایت فعالیت‌های مرحوم سعید کاظمی آشتیانی در راه تأسیس، تثبیت و پیشرفت پژوهشگاه رویان و خاطرات منتشرنشده از روند شکل‌گیری پژوهشگاهی است که نخستین‌بار در ایران، موفق به درمان ناباروری و سلول‌درمانی و شبیه‌سازی شد

آزمون این مسابقه، چهارشنبه ۲۳ خردادماه به‌صورت آنلاین (برخط) از ساعت ۹ تا ۲۴ و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان، دانشجویان و همه علاقه‌مندان حوزه کتاب و کتابخوانی می‌توانند در کانال ایتا مسابقات کتابخوانی هشت‌بهشت به شناسه FJUTBookRC@ عضو شوند و با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران برای ثبت‌نام و شرکت در مسابقه اقدام کنند.

نسخه چاپی، الکترونیکی و صوتی کتاب در برنامه کاربردی فراکتاب موجود است.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است.

نظر شما