شناسهٔ خبر: 67127388 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

قیمت گوشی Galaxy A25 (۲۲ خرداد)+ بررسی و مشخصات گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A25 5G

گوشی Samsung Galaxy A25 از میان‌رده‌های متنوع شرکت سامسونگ، با مشخصات فنی قابل قبول و قیمت مناسب است. طراحی این گوشی، به عنوان یک پیشنهاد با قیمت مقرون‌به‌صرفه، به سلایق مختلف پاسخ می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تلاش برند سامسونگ همواره به سوی ارائه گوشی‌های هوشمند با کیفیت و هزینه مقرون‌به‌صرفه به‌منظور افزایش محبوبیت در بین افراد بوده است.

صفحه نمایش گوشی A25

صفحه نمایش Super AMOLED با قطر ۶.۵ اینچ گلکسی A25 5G، طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و جزئیات را با شدت نور تا ۱۰۰۰ نیت به تصویر می‌کشد. از این روشنایی برای بهبود دید در محیط‌های خارجی با استفاده از Vision Booster نیز بهره‌مند است، علاوه بر این Eye Comfort Shield با کاهش نور آبی مضر، در طول شبانه‌روز از چشمان شما مراقبت می‌کند. اندازه واقعی صفحه با در نظر گرفتن گوشه‌های گرد، این اندازه به ۶.۳ اینچ می‌رسد. به دلیل گوشه‌های گرد و برش دور دوربین، مساحت قابل مشاهده واقعی به کمتر از این مقدار کاهش می‌یابد. در حالت HBM (حالت روشنایی بالا)، ۱۰۰۰ نیت اندازه‌گیری شده است. صفحه نمایش گلکسی A25 5G (SM-A256) به دلیل توانایی در کاهش اثرات مخرب نور آبی، گواهی مراقبت چشم از سوی SGS را دریافت کرده است.

طراحی و بدنه گوشی A25

گلکسی A25 5G با حذف اجزای غیرضروری و برجسته کردن جوانب طراحی‌اش، با چیدمان تمیز دوربین، پروفایل زیبا، الگوها و پوشش مات، جوهر طراحی خود را به نمایش می‌گذارد. این گوشی در رنگ‌های سورمه‌ای، آبی، آبی روشن و زرد قابل دسترسی است.

قیمت گوشی  Galaxy A25 (۲۲ خرداد)+ بررسی و مشخصات گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A25 5G

دوربین اصلی گوشی A25

دستگاه شما به همراه دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، آماده است تا تصاویر با کیفیت بالا را با کمک فناوری تثبیت تصویر اپتیکی (OIS) به ثبت برساند.

ویدئوهای پایدار با گوشی A25

فناوری تثبیت تصویر اپتیکی (OIS) و تثبیت دیجیتال تصویر (VDIS) با نرخ نمونه‌برداری حرکتی به وفور ۵۰۰ هرتز، توانایی ایجاد استحکام در ویدئوهای شما را فراهم می‌کنند، تا به‌راحتی حس سینمایی را حین حرکت یا در شرایط سخت‌تر، به دوربین خود بیفزایید.

دستگاه شما به همراه دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، آماده است تا تصاویر با کیفیت بالا را با کمک فناوری تثبیت تصویر اپتیکی (OIS) به ثبت برساند.

بررسی سخت‌افزار و نرم‌افزار گوشی A25

تمام وظایف خود را با استفاده از یک پردازنده قدرتمند Exynos 1280، حافظه 8GB / 6GB و گزینه‌های ذخیره‌سازی 256GB / 128GB که با قابلیت پشتیبانی از یک کارت microSD تا حداکثر 1TB همراه شده‌اند، انجام دهید. همه این‌ها با سرعت شبکه 5G ارتباطی فوری و کارآمد فراهم می‌کنند.

ماندگاری باتری گوشی A25

با یک باتری با ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپرساعت (معمولی) که تا دو روز برایتان دوام می‌آورد و با شارژ سریع بسیار سریع دوباره شارژ می‌شود، می‌توانید وقت بیشتری برای بهره‌وری به دست آورید.

شارژر برای شارژ بسیار سریع (۲۵ وات) به صورت جداگانه عرضه می‌شود.

طی تست‌های انجام شده، میانگین تخمینی انحراف باتری در استاندارد IEC 61960 ظرفیت معمولی باتری ارتقا یافته به مقدار ۴,۹۰۵ میلی‌آمپرساعت می‌رسد.

تحقیقات مستقل UX Connect در بازه زمانی ۲۰۲۳.۱۱.۳۰ تا ۲۰۲۳.۱۲.۰۸ در انگلستان با استفاده از نسخه‌های پیش‌نمایش SM-A256 تحت تنظیمات پیش‌فرض با استفاده از Wi-Fi ،LTE و 5G Sub6 (تحت شبکه 5G mmWave آزمایش نشده است) انجام شده است. عمر واقعی باتری توسط محیط شبکه، ویژگی‌ها و برنامه‌های استفاده‌شده، فراوانی تماس‌ها و پیام‌ها، تعداد شارژها و عوامل دیگر متغیر است.

قیمت گوشی  Galaxy A25 (۲۲ خرداد)+ بررسی و مشخصات گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A25 5G

اسپیکر قدرتمند گوشی A25

با استفاده از صدای فراگیر Dolby Atmos، گلکسی A25 5G ترانه‌ها و محتواهای ویدئویی شما را به تجربه‌های صوتی خالص و استثنایی تبدیل می‌کند.

Dolby Atmos تنها از بلندگوهای داخلی، هدفون‌های استریو و بلندگوهای بلوتوث پشتیبانی می‌کند. توجه داشته باشید که Dolby Atmos تنها زمانی در دسترس است که حالت Dolby Atmos در تنظیمات فعال شده باشد.

برای اتصال بهینه، استفاده از شبکه 5G ضروری است. دسترسی به شبکه 5G و سرعت واقعی آن ممکن است به وفور بسته به کشور، منطقه، ارائه‌دهنده شبکه و شرایط محیطی کاربر متغیر باشد، همچنین کارت MicroSD به صورت مستقل عرضه می‌شود.

قیمت گوشی A25

۱۲۸-۶ (ویتنام)؛ قیمت از ۱۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان

۱۲۸-۸ (ویتنام)؛ قیمت از ۱۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان

۲۵۶-۸ (ویتنام)؛ قیمت از ۱۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان

۱۲۸-۶ (هند)؛ قیمت از ۱۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان

نظر شما