شناسهٔ خبر: 67127309 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

پیام تسلیت دبیر ستاد شاهد و ایثارگر و مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در پی درگذشت "مادر شهیدان صالحی نژاد"

"بهرام گلستانی" مشاور رئیس و دبیر ستاد شاهد و ایثارگر و مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول طی پیامی رجعت ملکوتی حاجیه "خانم گوهرکاروانی" والده مکرم ۳  شهید والامقام   را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا دزفول، "بهرام گلستانی" دبیر ستاد شاهد و ایثارگر و مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول طی پیامی رجعت ملکوتی حاجیه "خانم گوهرکاروانی" والده مکرم ۳ شهید والامقام را تسلیت گفت.

متن این پیام تسلیت به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

رجعت ملکوتی بانوی مؤمنه و پرهیزکار، بانویی از قافله زینبی، مرحومه مغفوره حاجیه "خانم گوهرکاروانی" والده مکرم شهیدان والامقام "محمدرضا، عبدالمجید" و سردار "عبدالحمید صالح نژاد" از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس موجب تأسف و تأثر است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی، مصیبت درگذشت این مادر فداکار اسوه صبر، ایثار، ایمان و مقاومت را به روح مطهر آن شهیدان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستان دزفول و خانواده محترم آن مرحومه تسلیت عرض می نمایم.

امیدوارم روح مطهر این مادر بزرگوار در کنار ارواح طیبه فرزندان عزیز خود مشمول رحمت و مغفرت و رضوان الهی باشد و با بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) محشور گردد.

بی‌تردید خلوص، صبر و ایثارگری‌ مادران شهدا چراغ راه و الگویی برای نسل جوان و آینده سازان کشور بوده و امید است که با تکریم و احترام به آنان، بتوان یاد شهدا را گرامی داشته و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

نظر شما