شناسهٔ خبر: 67127278 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه

یادواره ۱۶ شهید و رزمندگان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد. یادواره ۱۶ شهید و رزمندگان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در حاشیه برگزاری یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی استان، ضمن گرامی داشت یاد شهید جمهور و دیگر همراهانش و همه شهدای عرصه خدمت، گفت: مردم قدردان خدمات و اقدامات ارزنده و ماندگار شهید جمهور و همه شهیدان هستند.

سیدجواد هاشمی اظهار داشت:: برگزاری اجلاسیه شهدا در جامعه بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آنها که با خون خود، امنیت و آسایشی به ما هدیه کردند از اهمیت بسیار والایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: همت و همیت عوامل اجرایی، دست اندرکاران و مسئولین در برگزاری این اجلاسیه ها در همه نقاط استان به وجهی احسن به نمایش گذاشته شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه شهدا زنده و نقش‌آفرین هستند خاطرنشان کرد: همه ما در هر پست و مقامی مدیون خون شهدا و ایثارگری های خانواده های معزز این شهیدان هستیم.

هاشمی گفت: ایمان به خدا سبب می‌شود که شهید شدن را دنبال کنیم و در آیات قرآن پیکار و جهاد در راه خدا ارزشمندترین موضوعات است.

وی با بیان اینکه اولین اجلاس شهدای دانشکده های علوم پزشکی استان است که برگزاری می شود افزود: اجلاسیه‌ شهدای دانشجو، شهدای کارگر و شهدای معلم را در پیش داریم که همه این اجلاسیه ها مقدمه ای برای برگزاری هرچه باشکوهتر کنگره ملی شهدای استان است.

انتهای پیام 

نظر شما