شناسهٔ خبر: 67127102 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال‌وبختیاری:

مطالعات تصفیه‌خانه شهرک صنعتی سفید دشت انجام شده است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال‌وبختیاری گفت: مطالعات تصفیه‌خانه شهرک صنعتی سفیددشت انجام شده و تایید اطلاعات نهایی صورت گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، حمید غفاری، ظهر امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم خرداد_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ۲۷ شهرک و ناحیه صنعتی با هزار و ۲۰۰ مورد پروانه بهره‌برداری در چهارمحال‌وبختیاری وجود دارد، همچنین نزدیک به ۲۰ هزار نفر در این شهرک‌ها مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به تصفیه پساب شهرک‌های صنعتی استان افزود: شهرک صنعتی بروجن، سامان یک و دو، کوهرنگ و شهرکرد دارای تصفیه‌خانه پساب صنعتی هستند و مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی بروجن و شهرکرد در حال اجراست و تا پایان سال‌جاری وارد مدار می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: شهرک صنعتی سفید دشت با مساحتی نزدیک به ۱۰۰ هزار هکتار بزرگترین شهرک صنعتی استان است، مطالعات تصفیه‌خانه شهرک صنعتی سفیددشت انجام شده و تأیید اطلاعات نهایی صورت گرفته و اکنون در مرحله تعیین پیمانکار است.

غفاری اضافه کرد: مشکل روان آب‌های صنعتی در شهرک صنعتی شهرکرد با اعتباری نزدیک به ۱۰۰ هزار میلیارد ریال حل شد و در یک بستر مناسب هدایت شد.

وی با بیان این‌که ۳۵ درصد از واحدهای تولید در استان واحدهای غذایی و نیازمند آب سالم هستند، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۰، نزدیک به ۱۰۰ لیتر آب تصفیه شده برای شهرک صنعتی شهرکرد از تصفیه‌خانه شهرکرد خریداری شد و در حال حاضر هم در مزایده ۷۰ لیتر بر ثانیه آب تصفیه شده دیگر برای این شهرک شرکت شده است.

نظر شما