شناسهٔ خبر: 67126900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار تالش:

تالش ۲۸۶ شهید و بیش از ۱۰۰۰ جانباز دارد

افشین انگشافی

فرماندار تالش گفت: تقدیم ۲۸۶ شهید و بیش از ۱۰۰۰ جانباز نشان از ولایتمداری مردم تالش دارد.

صاحب‌خبر -

پیش از ظهر امروز سه‌شنبه ۲۲ خردادماه، محمدرضا داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با مهندس ایرج مؤذن فرماندار تالش دیدار و گفت‌وگو کرد. 

فرماندار تالش در این جلسه ضمن تأکید بر لزوم توجه بیشتر به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران عنوان کرد: همانطور که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که شهداء شمع محفل بشریت‌اند، شهدای گرانقدر مایه خیر و برکت جامعه هستند و همه مسئولان افتخار می‌کنند که در خدمت خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران باشند.

تالش ۲۸۶ شهید و بیش از ۱۰۰۰ جانباز دارد

نماینده عالی دولت در تالش در ادامه بر اهتمام ویژه دولت مردمی بر فرهنگ ایثار و شهادت اشاره و ااظهار کرد: بی شک تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت نه تنها امنیت ملی و اعتبار ایران را بالا می‌برد بلکه موجب آرامش روحی و افزایش روحیه ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه می‌شود این فرهنگ مقدس با حضور مردم شکل گرفت و بر دوش همین مردم پایدار خواهد ماند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی امروزه مقتدرتر از همیشه در مقابل مستکبرین و دشمنان ایران اسلامی ایستاده است و این اقتدار و عزت به برکت خون شهداء و روحیه ایثار و شهادت است.

تالش ۲۸۶ شهید و بیش از ۱۰۰۰ جانباز دارد

مؤذن در ادامه بر حمایت و توجه بیشتر مسئولان به خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران و آزادگان این شهرستان تاکید کرد.  

همچنین محمدرضا داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور صمیمانه در بنیاد شهید شهرستان با خانواده معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران و آزادگان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما