شناسهٔ خبر: 67126773 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

کودک 11 ساله شرور کیست؟ | پشت پرده دستگیری کودک شرور

پسر ۱۱ساله آمریکایی به اتهام جرائم مختلفی ازجمله سرقت خودرو، تیراندازی و سنگ‌پرانی، توسط پلیس نیومکزیکو دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

همشهری‌آنلاین - حوادث: به نقل از میرر، ۵می‌امسال، پلیس نیومکزیکو در جریان سرقت یک خودرو در شمال شرق شهر قرار گرفت که توسط یک پسربچه ۱۱ساله رخ داده بود.

پلیس به‌دلیل اینکه خودرو یک ساعت بعد پیدا شد و سن سارق کم بود، با دادن تذکر به این سارق خردسال او را آزاد کرد اما یک هفته بعد، در ۱۲می، زن جوانی با تماس به پلیس گفت که پسری با پرتاب سنگ به خانه‌اش باعث شکستن شیشه و جراحت شدید او از ناحیه پا شده است.

همان روز پسر نوجوانی با پلیس تماس گرفت و گفت که چند نفر از اعضای یک باند خلافکار کم‌سن و سال که یک پسربچه۱۱ساله نیز همراهشان بوده با پرتاب سنگ شیشه‌های خانه را شکسته و آنها را زخمی کرده‌اند.

پلیس تحقیقات خود را برای بررسی این شکایات آغاز کرد، اما تماس و شکایت از اقدامات خشونت‎آمیز این پسر ادامه داشت. در اقدام بعدی به پلیس خبر رسید که پسر ۱۱ساله‌ای سوار بر یک خودرو، به‌صورت دنده عقب وارد یک فروشگاه شده و خسارت ۱۵هزار دلاری به بار آورده و از صحنه گریخته است.

چند روز بعد نیز مردی با پلیس تماس گرفت و گفت که یک پسر ۱۱ساله با اسلحه کمری به او شلیک کرده و پایش را هدف گلوله قرار داده است. با این اطلاعات پلیس تحقیقات خود را برای پیدا کردن پسر ۱۱ساله خشن آغاز کرد و جمعه شب گذشته، او را در خانه‌اش دستگیر کرد.

این پسر که نامش به‌دلیل سنش ذکر نشده است، همانی بود که پس از سرقت خودرو، با تذکر پلیس آزاد شده بود. او حالا با اتهامات ضرب و شتم شدید، تیراندازی، سنگ‌پرانی به داخل خانه مسکونی، نگهداری سلاح غیرقانونی، دزدی، آسیب ۱۵هزار دلاری به اموال و طراحی و برنامه‌ریزی برای ارتکاب جنایت درجه چهارم مواجه است. به‌گفته پلیس نیومکزیکو، بررسی در مورد پرونده این پسربچه شرور ادامه دارد.

نظر شما