شناسهٔ خبر: 67126546 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

چرا با مخاطب صادق نیستند؟!

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در مطلبی با عنوان چرا با مخاطب صادق نیستند، در کانال خود در تلگرام نوشت:

صداقت، اولین شرط تعامل سازنده و سالم با مردم در انتخابات است. رسانه ها و سیاسیون اصلاح طلب، ادعا می کنند که انتخابات پیش رو با انتخابات سال ۱۴۰۰ متفاوت است، چرا که در آن انتخابات نامزد نداشتند و فعال نبودند (!) اما اکنون نامزد دارند.

این در حالی است که ائتلاف جمهور با نقش آفرینی و حمایت کسانی چون خاتمی و کروبی و ظریف و اکثریت احزاب اصلاح طلب، از آقای عبدالناصر همتی حمایت می کرد و نشریات اصلاح طلب، بیش از امروز فعال بودند.

با این همه، آقای همتی فقط ۲/۴ میلیون رای کسب کرد و این در حالی است که اصلاح طلبان با نقش آفرینی بشدت رادیکال همتی ( و مهر علیزاده)، سعی کرده بودند یک دو قطبی تمام عیار، در مقابل آقای رئیسی (ره) بسازند.

تفاوت امروز با سه سال قبل در این است که مردم تفاوت دو رئیس جمهور - تفاوت میان اشرافیت و مردم داری، اعتماد به بیگانگان یا ظرفیت های ملی، ترک فعل و یاس آفرینی یا سختکوشی و امید بخشی- را دیده اند و نمی خواهند عقبگرد را تجربه کنند.

این نکته هم گفتنی است که نامزد فعلی اصلاح طلبان، در انتخابات سه ماه قبل مجلس، از میان یک میلیون و ۳۵۸ هزار نفر واجد شرایط رای در شهر تبریز، نهایتا توانست رای ۹۵ هزار و ۹۹۳ رای نفر (۸ درصد) را جلب کند و به عنوان نفر دوم، بعد از آقای متفکر آزاد راهی مجلس شود.

نظر شما