شناسهٔ خبر: 67126451 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

قیمت خودرو امروز ۲۲ خرداد + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم خرداد_ با نوسان خفیف قیمت به کار خود ادامه می‌دهد اما قیمت بعضی خودروها همچون روز گذشته ثابت باقی مانده است.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما و پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک از محصولات شرکت ایران خودرو نیز به ترتیب با کاهش سه میلیون تومانی و چهار میلیون تومانی به قیمت ۷۹۵ میلیون تومان و ۷۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

دنا پلاس (شش‌سرعته) از دیگر محصولات پرطرفدار این شرکت، با افزایش دو میلیون تومانی به قیمت ۸۳۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

کوییک GXR-L و شاهین اتوماتیک G از محصولات شرکت سایپا، با افت هفت میلیون تومان و پنج میلیون تومانی نسبت به روزهای گذشته به نرخ ۴۳۲ میلیون تومان و ۸۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند.

وانت زامیاد (رادیال) در شمار محصولات این شرکت، با رشد سه میلیون تومانی به قیمت ۵۷۶ میلیون تومان رسید.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۹ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۱۹ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۲۰ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۸۳ میلیون تومان، دنا پلاس (بورسی) با قیمت ۸۰۵ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۸۷ میلیون تومان، پژو پارس ۶۹۶ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۳۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۳۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۷ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۱ میلیون تومان، تارا دستی ۷۶۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۱۳ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۵۳ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۶ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۷ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۱ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۷ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۷۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۲ خرداد + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی در برخی محصولات با افت و خیز شدید همراه است.

X55 پرو از محصولات مدیران خودرو امروز نوسانات شدیدی را تجربه کرد و با کاهش هفت میلیون تومان با قیمت یک میلیارد و ۵۰۸ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

تیگو ۸ پرو (هیبرید) از محصولات لوکس این شرکت، با افزایش هشت میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۲۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هونگچی H5 از محصولات پرطرفدار بهمن موتور، با افت ۶۰ میلیون تومانی به قیمت چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قابل معامله است.

هایما اس ۷ (S7) وهایما اس ۷ (S7) صندوق برقی از محصولات پرفروش مونتاژی با افت یکسان ۱۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۶۵۳ میلیون تومان و یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۹ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۴۴ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۹۸ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۳ میلیارد و ۲۵ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۱۶ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۳۸ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۵۶ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۸۸ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۲ خرداد + جدول

نظر شما