شناسهٔ خبر: 67126356 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

برای هر کسب و کاری چه نوع پرینتری انتخاب کنیم؟

پرینتر یکی از تجهیزات پرکاربرد است که در کسب و کارها و صنایع گوناگون کاربرد دارد. از ادارات گرفته تا انبارها، فروشگاه‌ها و... از پرینتر برای چاپ لیبل و یا سایر اسناد، اطلاعات و بارکد استفاده می‌نمایند. به دلیل کاربرد بالای این محصول برندهای مختلفی اقدام به تولید پرینتر در مدل‌های مختلف کرده‌اند. در این میان اگر بخواهید دستگاه خریداری شده کارایی لازم را داشته و پاسخگو نیاز چاپی شما باشد، باید به چند ویژگی و نکته درباره این دستگاه توجه نمایید که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی‌ها و نکاتی که هنگام تهیه پرینترها باید به آن توجه نمایید، همراه سیناپ باشید.

صاحب‌خبر -

 

حجم چاپ مورد نیاز در طول روز

اولین مسئله‌ای که درباره یک پرینتر باید به آن توجه نمایید، تیراژ چاپ است. اگر در یک محیط صنعتی با تیراژ چاپ بالا در طول روز رو به رو هستید بهترین انتخاب لیبل پرینترهای صنعتی هستند که با وجود مقاوم بودن نسبت به پرینترهای رومیزی، برای تیراژ چاپ بالای لیبل طراحی شده‌اند. اگر حجم چاپ پایینی دارید و می‌خواهید مثلا لیبل طلا را چاپ کنید، پرینترهای رومیزی (اداری) گزینه مناسب‌تری در این زمینه هستند.

قابلیت‌ها و ویژگی‌های پرینتر

انوع لیبل پرینتر ها برای طیف مختلفی از نیازها با ویژگی‌های مختلف تولید می‌شوند. رزولوشن و سرعت چاپ پرینتر اولین ویژگی‌ است که هنگام خرید باید آن را بررسی کنید. اغلب لیبل پرینترها با رزولوشن 203، 300 و 600 DPIعرضه می‌شوند که بر حسب نوع کاربرد و میزان وضوح چاپ مورد نظر این موارد انتخاب می‌شود. توجه به حداکثر سرعت چاپ لیبل پرینتر نیز موجب می‌شود تا از حجم مورد نیاز چاپ لیبل روزانه خود مطمئن شوید.

علاوه بر رزولوشن و سرعت چاپ، مواردی همچون عرض چاپ، تیراژ چاپ، روش‌های چاپ (چاپ به صورت stand alone، وایرلس و...) از نکات دیگری است که هنگام خرید پرینتر باید به آن توجه نمایید.

برای هر کسب و کاری چه نوع پرینتری انتخاب کنیم؟

بودجه مورد نظر

یکی از عوامل دیگری که در انتخاب لیبل پرینتر تاثیر دارد، بودجه مورد نظر است. لیبل پرینترها با توجه به جنس بدنه (فلزی یا پلاستیک فشرده)، مشخصات فنی و سایر ویژگی‌‌هایی که دارند با قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند. مشاوره قبل از خرید محصول و همچنین تحقیق و بررسی لازم قبل از تهیه پرینتر موجب می‌شود تا لیبل پرینتر مطابق نیاز خود را تهیه نموده و از دست رفتن سرمایه و عدم کاربرد درست محصول جلوگیری نمایید.

کیفیت قطعات پرینتر

یک پرینتر علاوه بر دارا بودن ویژگی‌های مورد نیاز و قیمت مناسب، باید از کیفیت لازم برخوردار باشد. کیفیت دستگاه و قطعات به کار رفته مسئله‌ی مهمی است که شما را از تعمیرات مکرر و یا خرید مجدد پرینتر در مدت زمان کوتاه بی‌نیاز می‌نماید.

برند پرینتر و خدمات پس از فروش آن

نکته‌ای که در نهایت باید در خرید لیبل پرینتر در نظر گرفته شود، برند پرینتر و همچنین مواردی مانند خدمات پس از فروش و گارانتی محصول است. تهیه پرینتر با برند معتبر که رضایت مشتریان را در برداشته و همچنین خدمات پس از فروش حرفه‌ای ارائه دهد بسیار مهم بوده و موجب می‌شود تا در صورت بروز مشکل بتوان در کمترین زمان ممکن ایراد پیش آمده را رفع نمود.

برای هر کسب و کاری چه نوع پرینتری انتخاب کنیم؟

 

بهترین برند پرینتر را از کجا تهیه کنیم؟

برندهای بسیاری لیبل پرینتر تولید می‌کنند که در میان آن‌ها برند GODEX با وجود کیفیت بالا و تنوع محصولات خود در کنار قیمت مناسب محبوبیت بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید انواع پرینترهای برند گودکس را با گارانتی و خدمات پس از فروش از شرکت سیناپ، نماینده رسمی و انحصاری این برند در ایران، تهیه نمایید. اگر نمی‌دانید چه پرینتری برای کسب و کار شما مناسب است، مشاوران فروش سیناپ در کنارتان هستند تا مطابق‌ترین لیبل زن با توجه به نیاز‌های چاپ کسب و کارتان را به شما معرفی نمایند.

لیبل پرینتر گودکس Godex (صنعتی، رومیزی، قابل حمل و جمع کننده رول)

گفتنی است سیناپ فقط در زمینه ارائه لیبل پرینتر فعالیت نداشته و با توجه به تجربه چندین ساله خود و همکاری با برندهای بسیار زیاد در صنایع مختلف، طیف وسیعی از تجهیزات مانند موبایل پرینتر، موبایل کامپیوتر، صندوق فروشگاهی، تبلت صنعتی و همچنین انواع تجهیزات مصرفی مانند تگ، ریبون و لیبل را به صورت تخصصی ارائه می‌نماید.

پایان رپرتاژ آگهی

نظر شما