شناسهٔ خبر: 67126245 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲ مدرسه خیرساز در صحنه کرمانشاه افتتاح شد

کنگاور - ایرنا - ۲ مدرسه خیرساز با حضور مسوولان استانی و محلی در روستاهای شهرستان صحنه در شرق استان کرمانشاه افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در این مراسم ضمن تقدیر از اقدام خداپسندانه خیرین گفت: ۲ مدرسه ۲ کلاسه در روستاه‌های "سنگ چین" و "زردآب محمودآباد" به همت خیرین نیک اندیش حاج سجاد ناصری و حاج اکبر اسدی و با نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه به بهره برداری رسید.

«مرزبان نظری» تصریح کرد: مدرسه ۲ کلاسه روستای سنگ چین با زیربنای ۹۰ مترمربع و اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به همت خیر نیک اندیش حاج سجاد ناصری و مدرسه دو کلاسه خیری روستای زردآب محمودآباد شهرستان صحنه به همت حاج اکبر اسدی با زیربنای ۹۰ مترمربع و اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

۲ مدرسه خیرساز در صحنه کرمانشاه افتتاح شد

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۹۶ تاکنون تعداد ۲۲ پروژه آموزشی با ۶۸ کلاس درس و زیربنای بیش از ۶هزار و۲۰۰ مترمربع به بهره برداری رسیده است.

نظری گفت: کار خیر مال و ثروت نمی خواهد بلکه پیش از وجود ثروت نیاز به فکر و دست بخشنده و کمک دهنده دارد.

۲ مدرسه خیرساز در صحنه کرمانشاه افتتاح شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در آیین افتتاح این مدارس در روستای دورافتاده "سنگ چین" اظهار کرد: خیرین گرانقدر کسانی هستند که آخرت خود را با کارهای خیر این چنینی در این دنیا خریده‌اند و عزیزان خیر مدرسه ساز بازوی توانمند آموزش و پرورش هستند.

«سلمان محمدی» به دانش آموزان این مدارس تاکید کرد این فضای آموزشی با مشارکت ۲ تن از خیرین گرانقدر ساخته شده است که در این راه مال خود را در جهت مدرسه سازی انفاق کرده اند امیدوارم همه شما عزیزان با بهره گیری از نیت پاک ایشان از این شخصیت ها الگو بگیرید و سرلوحه یادگیری در این مدرسه را گذشت، ایثار، فداکاری و مهربانی قرار دهید.

به گزارش ایرنا، شهرستان صحنه با ۷۷ هزار نفر جمعیت در ۵۵ کیلومتری شرق استان کرمانشاه قرار گرفته است.

نظر شما