شناسهٔ خبر: 67126185 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

از توقیف خودروهای پلاک مخدوش تا سرقت کابل فشار قوی در غرب استان تهران

اسلامشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به برخورد قاطع پلیس با وسائط نقلیه فاقد پلاک و پلاک مخدوش از توقیف ۵۶ دستگاه وسائط نقلیه دارای این تخلف در ۲۴ساعت گذشته خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ"محمدرضا علیزاده" روز سه شنبه در این باره بیان داشت: طرح برخورد با خودرو و موتورسیکلت های فاقد پلاک و پلاک مخدوش و دستکاری شده در شهرستان اسلامشهر در ۲۴ ساعت گذشته به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی افزود: در جریان اجرای این طرح، ۵۶دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و پلاک مخدوش و دستکاری شده توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

انهدام ۲ باند سارقان کابل فشارقوی در شهریار

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق فشار قوی در یکی از محله‌های شهرستان شهریار، شناسائی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی و تخصصی، موفق شدند ۲ باند سارق حرفه‌ای با ۷ نفر عضو و یک مالخر اموال مسروقه را شناسائی کرده و در ۲ عملیات ضربتی جداگانه آنها را در مخفیگاهشان در شهریار دستگیر کنند و در بازرسی از محل، ۱۸۰ کیلوگرم کابل فشار قوی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۲۳ فقره سابقه سرقت سیم وکابل برق فشار قوی در شهرستان شهریار و شهرهای همجوار اعتراف کردند، عنوان داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

نظر شما