شناسهٔ خبر: 67125799 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قطع برق مشترکان پرمصرف اداری در اهواز+فیلم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از قطع برق ۵۱ مشترک پرمصرف اداری در این شهرستان به دلیل تخطی در میزان مصرف برق خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد فراتی خط قرمز شرکت توزیع برق در شرایط فعلی را تامین آسایش و آرامش شهروندان اهواز عنوان کرد و گفت: قطع برق ۵۱ مشترک پرمصرف اداری در این کلانشهر برق این ادارات به دلیل تخطی در میزان مصرف برق تعیین شده و برابر دستورالعمل ابلاغی، روز گذشته (دوشنبه) در راستای کنترل مصرف برق ادارات و سازمان‌های عمومی قطع شد.

وی با اشاره به ضرورت مصرف بهینه ادارات و دستگاه‌های اجرایی، افزود: میزان مصرف برق واحد‌های تجاری در اهواز لحظه‌ای و مستمر در مرکز پایش انرژی برق اهواز رصد می‌شود و در صورتی که مشترکین تجاری پر مصرف به ویژه مراکز تجاری بزرگ نسبت به کاهش و مدیریت برق خود اقدام لازم را انجام ندهند پس از ارسال اخطار‌های لازم نسبت به قطع برق انشعاب آنها اقدام خواهد شد.

کلانشهر اهواز با یک هزار و ۸۴۸ مشترک در بخش صنعت، یکهزار و ۴۰۸ مشترک در بخش کشاورزی و ۸۹ هزار و ۸۶۶ مشترک در سایر بخش ها، پس از تهران دومین کلانشهر پر مصرف کشور است.

<div id="video-display-embed-code_11206930"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4256963/11206930?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما