شناسهٔ خبر: 67125421 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

احداث ۸ سرپناه جدید ایستگاه اتوبوس در منطقه ۸ اصفهان

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸ سرپناه جدید ایستگاه‌های اتوبوس در سطح این منطقه نصب شده است و تا پایان خرداد دو ایستگاه دیگر به سرپناه تجهیز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به درخواست‌های مردمی مبنی بر احداث سرپناه در بعضی ایستگاه‌های اتوبوس شهری اظهار کرد: در سطح این منطقه حدود ۲۵۰ ایستگاه اتوبوس شهری قرار دارد که ۹۰ درصد آن دارای سرپناه و نیمکت است که استفاده‌کنندگان اتوبوس شهری می‌توانند در مواقع بارندگی یا تابش آفتاب در امان باشند.

وی با اشاره به دو ایستگاه جدید نصب شده در سطح منطقه افزود: ایستگاه‌های اتوبوس خیابان بهارستان غربی و خیابان شهید خلیفه‌سلطانی دو ایستگاه اتوبوس تجهیزشده به سرپناه است که تا پایان خرداد در دو ایستگاه دیگر نیز سرپناه نصب خواهد شد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان ضمن اشاره به هزینه ۱۰ میلیارد ریالی خرید، نصب، تعمیرات و نگهداری سرپناه‌های ایستگاه اتوبوس گفت: نیمکت‌های چوبی و سقف‌های پلی کربنات با فرسوده شدن نیاز به تعمیرات دوره‌ای دارد که از اواخر سال گذشته در حال تعمیرات کلی است.

وی ادامه داد: در راستای افزایش ایمنی و آسایش مسافران، عملیات نصب سیستم‌های روشنایی سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس سطح منطقه از نوع ال‌ای‌دی کم‌مصرف و پرنور به مرور در حال انجام است.

نظر شما