شناسهٔ خبر: 67125419 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

انتقاد کومان از بارسلونا در ماجرای مصدومیت دیونگ - اکونیوز

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی فوتبال هلند معتقد است که باشگاه بارسلونا مسؤل مستقیم از دست رفتن شانس حضور فرنکی دیونگ در مسابقات یورو ۲۰۲۴ است.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اعلام اتحادیه فوتبال هلند، فرنکی دیونگ به دلیل مصدومیت اخیری که در تیم باشگاهی‌اش یعنی بارسلونا به آن دچار شد، نمی‌تواند در هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو 2024) تیم ملی فوتبال هلند را همراهی کند.  این هافبک هلندی در روزهای اول اردیبهشت ماه و در جریان شکست 3 بر 2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در هفته سی‌و‌دوم لالیگای اسپانیا از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شد و این سومین مصدومیت او از ناحیه قوزک پا در فصل اخیر بود که در مجموع باعث شد به خاطر همین مصدومیت‌ 20 بازی از رقابت‌های مختلف را از دست بدهد.

مصدومیت سوم او از ناحیه همسترینگ زمانی رخ داد که او تازه از مصدومیت دومش رهایی یافته بود، اما در همان اولین بازی که برای بارسا به میدان رفته بود در برخوردی که با فدریکو والورده هافبک اروگوئه‌ای رئال مادرید داشت، دوباره از ناحیه قوزک پا مصدوم شد و فصل برایش تمام شد.

رونالد کومان سرمربی تیم ملی فوتبال هلند که باشگاه بارسلونا را مسؤل از دست رفتن شانس حضور فرنکی دیونگ در مسابقات یورو 2024 می‌داند، در این باره گفت: ما به این نتیجه رسیدیم که فرنکی تا سه هفته آینده هم به آمادگی کامل نخواهد رسید. او سابقه این مصدومیت را دارد.

وی افزود: باشگاه او (بارسلونا) قبلاً در مورد استفاده از او ریسک کرده بود و اکنون ما باید تاوان آن را بپردازیم! می‌دانم که او در بازی با رئال مادرید در حالی بازی کرد که صد درصد آماده نبود.  

هلند در گروه D یورو 2024 با تیم‌های فرانسه، لهستان و اتریش همگروه است و روز یکشنبه در اولین بازی‌اش باید در ورزشگاه فولکس پارک واقع در شهر هامبورگ به مصاف لهستان برود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما