شناسهٔ خبر: 67125031 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ایستگاه محیط زیست موته تا ۲ هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم اقدامات خوبی برای تکمیل ایستگاه محیط زیست موته اصفهان برداشته شده است که با پیشرفت فیزیکی مناسب، طی یک یا دو هفته آینده افتتاح خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمحمدرضا کاظمی‌طبا امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم خرداد_ در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن هفته محیط زیست، یاد و خاطره همه شهدا به‌ویژه شهید رئیسی و شهدای خدمت را گرامیداشت و اظهار کرد: ایستگاه محیط زیست موته در سال ۹۰ نزدیک به ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که در دهه گذشته با کاستی‌هایی راه‌اندازی شد، اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم اقدامات خوبی برای تکمیل آن انجام شده است و طی یک یا دو هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اهمیت مسائل محیط زیست افزود: در سال‌های گذشته فعالیت‌های اداره محیط زیست شاهین‌شهر و میمه در مکانی کوچک اجرایی می‌شد، در حالی که برای اقدامات زیست‌محیطی این شهرستان با کلنگ‌زنی، ساختمانی را با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در نظر گرفتند، اما این بنا به حال خود رهاسازی شده بود.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: با بی‌توجهی به تجهیزات ساختمان محیط زیست شهرستان، تنها ۳۵ درصد آن قابل استفاده بود، اما با تأمین منابع مورد نیاز از محل مسئولیت اجتماعی شهرک صنعتی مورچه‌خورت، امید است تا یک ماه آینده فعالیت‌های پروژه آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته نسبت به مدت مشابه، تعداد بازرسی‌ها در سطح شهرستان ۱۴ برابر شده است، تصریح کرد: سال‌ها قبل به دلیل محدودیت تجهیزات، امکان بازرسی آن طور که باید مهیا نبود، باید با دیدگاه ویژه‌ای به مسائل حوزه محیط زیست پرداخته شود.

نظر شما