شناسهٔ خبر: 67124942 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

به همت دبیرخانه شورای انضباطی دانشگاه علوم پزشکی تبریز صورت گرفت؛

برگزاری کارگاه توجیهی تخلفات آموزشی "تخلف در آزمونها"

با توجه به فرارسیدن فصل امتحانات دانشجویی دبیرخانه شورای انضباطی اقدام به برگزاری اولین جلسه کارگاه توجیهی تخلفات آموزشی بخصوص تخلف در آزمونها با مراقبین و مسئولین اجرایی امتحانات دانشکده های یازده گانه دانشگاه علوم پزشکی تبریز، روز شنبه نوزدهم خرداد ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۱ الی ۱۲/۳۰ درمحل معاونت دانشجویی نموده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا تبریز، با توجه به فرارسیدن فصل امتحانات دانشجویی دبیرخانه شورای انضباطی اقدام به برگزاری اولین جلسه کارگاه توجیهی تخلفات آموزشی بخصوص تخلف در آزمونها با مراقبین و مسئولین اجرایی امتحانات دانشکده های یازده گانه دانشگاه علوم پزشکی تبریز، روز شنبه نوزدهم خرداد ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۱ الی ۱۲/۳۰ درمحل معاونت دانشجویی نموده است.

برگزاری کارگاه توجیهی تخلفات آموزشی "تخلف در آزمونها"

بر اساس این گزارش، در این کارگاه کارشناسان آموزش، مراقبین و مسولین اجرایی دخیل در آزمونها از دانشکدههای پزشکی و بهداشت حضور داشتند و نکات ریز شیوه نامه تخلفات آموزشی و تخلف در آزمونها و نمونه ها و مصادیق تقلب و برخی مطالب در مورد نحوه گزارش دهی و تکمیل فرم صورتجلسه و ... بصورت پاورپنت توسط علی سپهری فر دبیر شورای انضباطی ارائه گردید . همچنین در این جلسه کاشناسان آموزش ضمن اشاره به برخی مشکلات مربوط به موضوع ،به بحث و بررسی در خصوص نحوه ارائه گزارش تخلف در آزمونها و تبادل افکار پرداختند.

برگزاری کارگاه توجیهی تخلفات آموزشی "تخلف در آزمونها"

برگزاری کارگاه توجیهی تخلفات آموزشی "تخلف در آزمونها"

لازم به ذکر است، دومین جلسه کارگاه کارگاه توجیهی تخلفات آموزشی با حضور مراقبین و مسئولین اجرایی امتحانات دانشکده های داروسازی و تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تبریز،درمحل معاونت دانشجویی روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۳/۳/۲۰ از ساعت ۱۱ الی ۱۲/۳۰ برگزار گردید.
موارد و مطالب مربوط به موضوع بصورت پاورپنت توسط دبیر شور برای کارشناسان آموزش و مراقبین ارائه گردید.

نظر شما