شناسهٔ خبر: 67124142 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۳ نماینده ایران در نشست بین‌المللی سفیران جوان المپیک معرفی شدند

تهران- ایرنا- سینا غلام‌پور، شقایق حسین‌زاده و مرضیه پرورش‌نیا به ترتیب از تیم‌های ملی شنا، تنیس روی میز و تیراندازی به عنوان نمایندگان کمیته ملی المپیک جهت حضور در شصت و چهارمین نشست بین‌المللی سفیران جوان المپیک راهی یونان خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، پس از انجام مراحل مصاحبه و کسب امتیاز لازم در شورای اعزام کمیته ملی المپیک، سینا غلام‌پور شناگر جوان و آینده‌دار کشورمان، به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک برای حضور در شصت و چهارمین نشست بین‌المللی سفیران جوان المپیک که از نوزدهم خرداد تا یکم تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، انتخاب شد.

غلام‌پور در این خصوص اظهار داشت: پس از برگزاری نشست در المپیا، به آتن بازمی‌گردیم که حدود ۹ روز در آنجا مستقر هستیم و پس از آن ۲ روز در آتن می‌مانیم که در این نشست‌ها قرار است به نقش ورزشکار در جامعه مدرن رسیدگی شود و همچنین صحبت‌هایی در خصوص المپیک نیز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این نشست بین‌المللی که قرار است بین سفیران اعزامی مسابقاتی برگزار شود، به نفرات برتر جوایزی نیز اهدا می‌شود و همچنین در پایان این دوره به تمامی افراد شرکت کننده گواهی حضور در دوره اهدا می‌شود.

غلام‌پور ضمن تاکید بر مفید بودن این نشست‌ها و بهره‌مندی از فرصت‌های آموزشی بین‌المللی عنوان کرد: طبق صحبت‌های انجام شده کسانی که در این دوره‌ها انتخاب شوند، از این پس نیز از طرف کمیته ملی المپیک به نشست‌های بیشتری اعزام خواهند شد که این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده سفیران جوان المپیک افزود: همسفرهای من در این دوره شقایق حسین‌زاده از تیم ملی تنیس روی میز و مرضیه پرورش‌نیا از تیم ملی تیراندازی هستند و این نشست جهت بهره‌مندی از فرصت‌های آموزشی بین‌المللی المپیک سولیداریتی، برگزار می‌شود.

نظر شما