شناسهٔ خبر: 67124058 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

این روزها در شبکه نمایش خانگی چه می‌گذرد؟

این روزها توجه ویژه به نمایش خانگی امری مشهود است و بر این اساس طبق نظرسنجی‌ها شاهدیم که مردم بیش از آنکه پیگیر برنامه‌های تلویزیون و حتی فیلم‌های روی پرده سینما باشند، به‌دنبال برنامه و سریال‌های شبکه نمایش خانگی هستند، بر همین اساس مروری بر برنامه و سریال‌های نمایش خانگی در حال پخش خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اواخر دهه ۸۰ بود که سریال‌هایی همچون قلب یخی و قهوه تلخ به‌صورت دی‌وی‌دی و هفتگی پخش شد و موفقیت این سریال‌ها (اگرچه بعضی از آن‌ها هم در نیمه راه متوقف شدند) موجب شد کارگردان‌هایی که مدت‌ها برای تلویزیون کار کرده بودند، سراغ این عرصه بروند.

با ساخت سریال شهرزاد و موفقیت آن، این شکل سریال‌سازی وارد مرحله جدیدی شد و به مرور در دهه ۹۰ توزیع دی‌وی‌دی جای خود را به پلت‌فرم‌های اینترنتی داد که در آن مخاطبان می‌توانستند با خرید اشتراک این پلت‌فرم‌ها بیننده سریال‌ها و برنامه‌های مختلف باشند و این بستر فضایی متفاوت و البته تا حدودی دور از انتظار را پدید آورد.

موضوع اهمیت حضور نمایش خانگی امری مشخص و قابل قبول است و بر این اساس طبق نظرسنجی‌های مختلف شاهدیم که مردم بیش از آنکه پیگیر برنامه‌های تلویزیون و حتی فیلم‌های روی پرده سینما باشند، به‌دنبال برنامه و سریال‌های شبکه نمایش خانگی هستند و یکی از برون‌دادهای مشخص این امر، واکنش‌های مختلف و متفاوت در فضای مجازی از جمله اینستاگرام و شبکه اجتماعی ایکس است.

حاشیه‌هایی که از نمایش خانگی جداشدنی نیست

یکی از نکات همیشگی و مورد توجه در برنامه‌های شبکه نمایش خانگی، حاشیه‌سازی آن است و بر این اساس حداقل در یک ماه اخیر شاهد مطرح شدن انتقاداتی نسبت به سریال‌های «افعی تهران» و «در انتهای شب» بودیم، باید گفت که این انتقادات و از سویی تعاریف، دو روی یک سکه برای این بستر است که غالباً وجه انتقادات که دور از انصاف نیز نیست، مطرح است، چرا که شاهدیم بر برخی از این سریال و برنامه‌ها آنگونه که باید، نظارت جدی صورت نگرفته است و مباحث دور از اخلاق خودنمایی می‌کند، اما نکته قابل توجه این است که در هر صورت مسئله اوقات فراغت و سرگرمی بحثی قابل توجه برای تمام گروه‌های جامعه است و همه با آن سر و کار دارند و اگر برای این حوزه محتوای مناسب ایجاد شود، موجب ایجاد فضای آرامش و حتی تأثیرگذاری بر فرزندان می‌شود؛ در این میان به‌خصوص با فرا رسیدن ایام تابستان، چه بخواهیم و چه نخواهیم این بستر، فرصت و در عین حال تهدیدی برای پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها است.

در ادامه مروری بر برنامه و سریال‌های نمایش خانگی در حال پخش در این ایام خواهیم داشت:

برنامه شب آهنگی

برنامه شب آهنگی با اجرای حامد آهنگی از شبکه خانگی فیلم‌نت منتشر می‌شود؛ این برنامه، یک تاک‌شوی هیجان‌انگیز و خنده‌دار است که با حضور مهمانان محبوب، چندساعتی شما را سرگرم می‌کند.

برنامه شب آهنگی از بخش‌های متنوعی تشکیل شده است و به صورت یک تاک‌شو اجرا می‌شود و هر هفته یک مهمان ویژه از شخصیت‌های معروف ایرانی دارد، این برنامه شامل بخش‌های متنوعی همچون گفت‌وگو با مهمان، بازی با مهمان ویژه و مسابقات با حضور تماشاچیان است.

ساعت و روز پخش: ساعت ۸ صبح دوشنبه‌ها از فیلم نت

این روزها در شبکه نمایش خانگی چه می‌گذرد؟

برنامه همزاد من

همزاد من به نویسندگی و کارگردانی مسعود حقی و تهیه‌کنندگی محسن اسداللهی با اجرای یوسف تیموری از پلت‌فرم نماوا پخش می‌شود؛ در این مسابقه، دو گروه از چهره‌های شناخته‌شده به همراه همزادان خود به رقابت می‌پردازند. هر گروه متشکل از یک سرگروه و یک همزاد است که باید با تکیه‌بر شناخت عمیق خود از خصوصیات اخلاقی یکدیگر، چالش‌های مختلف مسابقه را پشت سر بگذارند.

این چالش‌ها، گاه خنده‌دار، گاه پرهیجان و گاه نیازمند هوش و ذکاوت است و بدون‌شک، لحظات دیدنی و سرگرم‌کننده‌ای را برای مخاطبان خلق خواهند کرد.

ساعت و روز پخش: ساعت ۸ صبح دوشنبه و پنجشنبه از نماوا

این روزها در شبکه نمایش خانگی چه می‌گذرد؟

برنامه جوکر

سریال جوکر یک رئالیتی‌شوی سرگرم‌کننده و طنزآمیز است که در آن، چندین چهره مشهور در یک اتاق با یکدیگر رقابت می‌کنند تا یکدیگر را بخندانند؛ چالش اصلی این مسابقه، حفظ جدیت و نخندیدن شرکت‌کنندگان در برابر شوخی‌ها و حرکات خنده‌دار سایرین است.

فصل دوم این سریال محبوب به‌نام «جوکر ۲، طبقه بیست‌ویک» به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی از پلت‌فرم فیلیمو پخش می‌شود؛ این فصل با حضور کمدین‌های جدید و بازگشت برخی شرکت‌کنندگان محبوب فصل گذشته، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و سرگرم‌کننده را برای مخاطبان به ارمغان خواهد آورد.

ساعت و روز پخش: ساعت ۸ صبح چهارشنبه از فیلیمو

این روزها در شبکه نمایش خانگی چه می‌گذرد؟

برنامه کنسرتیو

کنسرتینو یک برنامه ترکیبی و تاک‌شوی با اجرای علیرضا عصار و نویسندگی محسن امانت، تهیه‌کنندگی محسن خباز و محمدرضا حسین‌زاده تولید شده است؛ در این برنامه با تمرکز بر موسیقی، اجرای زنده هنرمندان برجسته، با استعداد و جوان در سبک‌های مختلف را شاهد خواهیم بود، همچنین در این بین علیرضا عصار گفت‌وگویی با آن‌ها خواهد داشت که برای مخاطبان فضای جذابی را رقم می‌زند.

ساعت و روز پخش: ساعت ۸ صبح چهارشنبه از نماوا

این روزها در شبکه نمایش خانگی چه می‌گذرد؟

مسابقه صداتو

محسن کیایی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون به عنوان نخستین تجربه خود در جدیدترین و متنوع‌ترین مسابقه حال حاضر به عنوان مجری فعالیت دارد؛ شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله افرادی هستند که به عنوان کمک‌کننده در این مسابقه جدید حضور دارند؛ چرا که در این‌جا همچون مسابقات دیگر هیئت داوری به صورت مرسوم وجود ندارد.

از ویژگی‌های جذاب این مسابقه جدید، شرکت و حضور تعاملی و فعال بینندگان در طول مدت برنامه است که می‌توناد منجر به کسب جایزه هم شود.

ساعت و روز پخش: ساعت ۸ صبح پنجشنبه از فیلیمو

این روزها در شبکه نمایش خانگی چه می‌گذرد؟

مسابقه پدرخوانده

مسابقه «پدرخوانده» که تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن توسط سعید ابوطالب انجام شده است، توسط بازیگر توانمند سینما، کامبیز دیرباز به عنوان گرداننده مسابقه اجرا می‌شود؛ مافیا بازی محبوب این روزهاست که بر پایه استدلال بنا شده است و اکنون در پدرخوانده با حضور بازیگران و هنرمندان نام‌آشنا، رنگ و بوی حرفه‌ای‌تر به خود گرفته است.

ساعت و روز پخش: ساعت ۸ صبح پنجشنبه از فیلم نت

این روزها در شبکه نمایش خانگی چه می‌گذرد؟

سریال قطب شمال

قطب شمال نخستین تجربه کارگردانی امین محمودی یکتا، سریالی جذاب و پرماجراست که از رمان مشهور کنت مونت کریستو اثر الکساندر دوماً اقتباس شده است.

داستان سریال حول محور همایون و ارغوان می‌چرخد که در آستانه ازدواج، طعم تلخ خیانت را می‌چشند. همایون راهی زندان می‌شود و در آنجا، در انتظار روزی است که از سامان، خائن قصه، انتقام بگیرد. سال‌ها بعد، پس از مرگ همایون، آرشام، فرزند او، با دختری به نام صحرا آشنا می‌شود و با کمک او، مسیر انتقام از خائنان را دنبال می‌کند.

ساعت و روز پخش: ساعت ۸ صبح جمعه از فیلیمو

این روزها در شبکه نمایش خانگی چه می‌گذرد؟

سریال جنگل آسفالت

سریال جنگل آسفالت به کارگردانی پژمان تیمورتاش و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه، یک درام اجتماعی جذاب و پرماجراست که از نماوا پخش می‌شود؛ این سریال داستان هنگامه، دختر ۲۵ ساله‌ای را روایت می‌کند که با بحرانی بزرگ روبه‌رو می‌شود. برادر کوچک‌تر او، دانیال، به‌خاطر نزاعی در گذشته در آستانه قصاص قرار دارد و هنگامه برای نجات جان او، تمام تلاشش را می‌کند تا مبلغ مورد نظر اولیای دم را فراهم کند.

حضور زوج‌های هنری مشهور همچون نوید محمدزاده و فرشته حسینی، امیر جعفری و ریما رامین‌فر در این سریال، جذابیت آن را دوچندان کرده است. اگر به دنبال یک سریال ایرانی جذاب و دیدنی هستید، تماشای جنگل آسفالت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ساعت و روز پخش: ساعت ۸ صبح جمعه از نماوا

این روزها در شبکه نمایش خانگی چه می‌گذرد؟

سریال در انتهای شب

در انتهای شب، زمزمه‌های ناامیدی در خانه زوجی فرهنگی طنین‌انداز است؛ سایه مشکلات اقتصادی بر زندگی آن‌ها سنگینی می‌کند و آرامش را از آن‌ها ربوده بود. برای گذران زندگی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، این خانواده حاشیه شهر را به مرکز شهر ترجیح داده بودند و روزهای خود را در تلاش برای به حداقل رساندن مخارج اضافی می‌گذراندند.

این تقلای طاقت‌فرسا، کم‌کم مرد را از پا درآورد. این خستگی و ناامیدی، شکاف بین او و همسرش را عمیق‌تر کرد و تار و پود زندگی مشترکشان را به لرزه درآورد.

ساعت و روز پخش: ساعت ۸ صبح جمعه از فیلم نت

این روزها در شبکه نمایش خانگی چه می‌گذرد؟

برچسب‌ها:

نظر شما