شناسهٔ خبر: 67123758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

ارائه کمک های توانبخشی به نیازمندان استان سیستان و بلوچستان - اکو

اقتصاد ایران: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: کمک‌هزینه ۲۷ میلیاردریالی تجهیزات توان‌بخشی بین خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر که توان تأمین هزینه‌های درمان، دارویی، و توان‌بخشی را ندارند، توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)؛ سید مهدی سجادی گفت: کمک های تجهیزاتی در قالب طرح توان‌بخشی به ایثارگران، جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا و نیازمند شامل ویلچر، تشک مواج، واکر، پوشک و سایر اقلام ضروری با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان تعلق گرفت.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی، توان‌بخشی، اُرتز و پروتز به ۵۴۸ نفر از بیماران و نیازمندان در شهرستان‌هامون تعلق گرفت که امروز مرحله آخر اهدا نیز اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح توان‌بخشی جمعیت هلال‌احمر استان در سه شهرستان زابل، هامون و زهک به‌صورت اهدای تخت بیمار، ویلچر، تشک مواج، پوشینه، واکر و بسته‌های کمک معیشتی به افراد نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر که توان تأمین هزینه‌های درمانی، دارویی و توان‌بخشی را ندارند، انجام شد.

ارائه کمک های توانبخشی به نیازمندان استان سیستان و بلوچستان


سجادی با بیان حمایت‌های مالی هلال‌احمر در بخش‌های درمانی و توان‌بخشی افزود: در همین راستا در سه‌ماهه اول سال ۱۴۰۳ مبلغی بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال در شهرستان‌های زابل و زهک به‌صورت هزینه‌های کمک درمانی، توان‌بخشی و کمک معیشتی به ۳۰۰ نفر از بیماران و نیازمندان ارائه شد.

سجادی اظهار کرد: این کمک‌ها در قالب طرح توان‌بخشی به ایثارگران، جانبازان، خانواده معزز شهدا و خانواده‌های نیازمند تعلق گرفت و تعداد ۲۵۰ بسته کمک معیشتی نیز در همین راستا در شهرستان زهک تهیه و بین خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع شد.

وی تأکید کرد: همچنین اعتباری به ارزش ریالی بالغ بر یک میلیارد و پنجاه میلیون تومان اقلام معیشتی در راستای کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از خشکسالی در روستاهای شهرستان زابل تعلق گرفت.

نظر شما