شناسهٔ خبر: 67123725 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در روز نخست تبلیغات تلویزیونی چه گفتند؟

نخستین برنامه‌های تلویزونی نامزدهای انتخاب ریاست جمهوری روز گذشته برگزار شد و سه نامزد به تسریح بخشی از برنامه‌های خود پرداختند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - روز گذشته سه نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه‌های تلویزیونی از قاب رسانه ملی با مردم ایران سخن گفتند و ضمن تشریح برنامه‌هایشان به بیان سوابق و عملکرد گذشته خود پرداختند.

محمدباقرقالیباف، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان سه نامزدی بودند که در اولین روز از برنامه‌های تبلغیاتی تلویزیونی حاضر شدند.

تاکید قالیباف بر هوشمندسازی، شفاف‌سازی و مردمی‌سازی

قالیباف با حضور در برنامه صف اول خود را جزو مدیرانی معرفی کرد که به‌دنبال تحول در مجموعه است.

وی مردمی‌سازی را یکی از اولویت‌های خود دانست و گفت: ما هر کجا توفیق خدمت داشتیم بهره‌وری را در اولویت گذاشتیم.

این نامزد انتخابات با تاکید بر اینکه باید یک مدیریت دقیق و عمیق منطبق بر هوشمندسازی، شفاف‌سازی و مردمی‌سازی شکل بگیرد گفت: ما شعارمان «دولتِ خدمت و پیشرفت» است.

قالیباف بزرگترین فساد در کشور را ناکارآمدی دانست و گفت: ناکارآمدی در آغاز است، دیوان‌سالاری از اینجاست، فساد از اینجاست، ضعف در اقتصاد؛ در اینجاست.

قاضی‌زاده هاشمی: ثروت دولت باید ملی شود

پس از قالیباف سیدامیر حسین قاضی‌زاده هاشمی با حضور در برنامه با مردم بر ضرورت رفع تعارض منافع در کشور تاکید کرد و گفت: تا این مورد را در کشور برطرف نکنیم بسیاری از این حلقه‌های مافیایی فساد از بین نمی‌رود.

وی گفت: باید کاری بکنیم که اقتصاد دولتی کم کم ملی شود، ثروت دولت باید ثروت ملی شود، مردم باید سهامداران دارایی‌های دولت شوند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خانواده را اصلی‌ترین جز تشکیل دهنده جامعه دانست و گفت: اگر می‌خواهیم مسائل اقتصادی جامعه حل شود آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا بکند، عفت عمومی جامعه افزایش پیدا بکند، رشد فرهنگی، امنیتی و سیاسی اتفاق بیفتد باید یک خانواده پایدار ایجاد و آن را حفظ کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی همچنین بر این نکته تاکید کرد که اگر نظام اداری جراحی نشود، اقتصاد کشور اصلاح نمی‌شود.

پزشکیان: بدون سرمایه‌گذاری اشتغالی ایجاد نمی‌شود

پس از پخش برنامه تبلیغاتی قایلباف و قاضی‌زاده هاشمی، در پایان برنامه‌های تلویزونی روز گذشته مسعود پزشکیان با حضور در گفت‌وگوی ویژه خبری یکی از مشکلات را تغییر برنامه و مسیر دانست و گفت: از نظر علمی راه و برنامه مشخص است و وظیفه آن کسی که عوض می‌شود ادامه راهی است که تعیین شده.

وی بر این نکته نیز تاکید کرد که باید سه اصل مسئولیت پذیری، ادامه مسیر و پاسخ گویی مبنا قرار گیرد.

پزشکیان در ادامه بر اهمیت تامین زندگی نیروهای داخل سیستم تاکید کرد و گفت: یکی از مشکلاتی که هم اکنون ما را در رساندن به اهداف خود با مشکل مواجه می‌کند، نارضایتی زیادی است که در پرسنل‌های اداری، شرکتی، بیمارستانی و قسمت‌های مختلف وجود دارد.

این نامزد انتخابات با بیان اینکه اگر ما بخواهیم به رشد برسیم باید سرمایه‌گذاری کنیم ادامه داد: بدون سرمایه گذاری نه اشتغالی ایجاد می‌شود و نه تولید افزایش پیدا می‌کند.

پزشکیان گفت: با ثبات در قانون‌گذاری، تصمیم‌گیری و برخورد با تولید کننده‌ها، احترام به نخبگان و توانمندان و همچین توجه به افکار و ایده‌های آن‌ها و بر داشتن موانع از سر راه این افراد می‌توان به رشد ۸ درصدی دست یافت.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما