شناسهٔ خبر: 67123657 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

از سوی کانون الزهرا(س) در حال اجراست

طرح تجلیل در محل سکونت حافظ قرآن + عکس

طرح تجلیل در محل سکونت حافظان قرآن مدتی است از سوی کانون الزهرا(س) مهد قرآن در حال اجراست و در جدیدترین مورد از دو حافظ نوجوان شهرستان شهریار استان تهران تجلیل شد.

صاحب‌خبر -
اعلام اسامی نفرات منتخب مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان استان تهرانبه گزارش ایکنا، محمدطاها محمدی و امیرحسین خمسه از حافظان قرآن کانون الزهرا(س) استان تهران، وابسته به مؤسسه کشوری مهد قرآن، به ترتیب به دریافت رتبه‌ ممتاز رشته حفظ کل و حفظ بیست جزء چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی بخش پسران استان تهران موفق شدند.

به همت طرلان رجبی، مسئول کانون، به منظور تجلیل از این دو نوجوان و معرفی آنان به دیگر کودکان و نوجوانان محل، مراسم تجلیل در مقابل منزل این دو نفر برگزار شد. این ابتکار مدتی است که از سوی مسئول قرآنی این کانون ویژه قرآن‌آموزان رتبه‌دار برگزار می‌شود.
 
از نکته جالب این مراسم حضور امام جماعت مسجد محل است. حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی، امام جماعت مسجد حضرت زین‌العابدین علیه السلام در این مراسم حضور یافت و از محمدطاها محمدی و امیرحسین خمسه و خانواده‌های این دو نوجوان تجلیل کرد.
 
همچنین محمدحسین بیات، دارای رتبه نخست رشته حفظ کل و راه‌یافته به مرحله کشوری مسابقات دانش‌آموزی و فاطمه حسن‌پور، رتبه سوم رشته حفظ پنج جزء چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی از دیگر قرآن‌آموزان کانون الزهرا(س) هستند. 
 
به گزارش ایکنا، خبر دیگر از فعالیت این کانون مراسم اعطای گواهینامه شرکت در دوره صوت و لحن بوده است. این دوره به طور مستمر در کانون الزهرا با حضور سعید حاجیان، قاری و حافظ کل قرآن به صورت هفتگی برقرار است.

در ذیل تصاویر اعطای گواهینامه قابل مشاهده است. اکثر قرآن‌آموزان حاضر در این تصاویر حافظ کل قرآن هستند.
 
صدیقه صادقین
 
 
انتهای پیام

نظر شما