شناسهٔ خبر: 67123397 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۹۶ مدرسه و ۱۳ مرکز رفاهی گیلان برای اسکان فرهنگیان مهیا شد

رشت - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: ۹۶ مدرسه و ۱۳ مرکز رفاهی فرهنگیان در استان برای اسکان تابستانی مسافران فرهنگی کشور مهیا شده‌ است.

صاحب‌خبر -

محمدحسین رمضانی روز سه‌شنبه در نشست ستاد اسکان آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه این استان مهیای پذیرایی از مهمانان فرهنگی در تابستان امسال شده است، اظهار کرد: افزون بر واحدهای آموزشی، ۱۳ مرکز رفاهی استان نیز از ۳۰ خرداد جاری به این منظور آماده شده‌ است.

وی افزود: ۶۸۷ کلاس درس با چهار درجه بندی؛ ویژه، الف، ب و ج با امکانات لازم و ۱۳ مرکز رفاهی با تجهیز ۷۲ اتاق، ۸۷ سوئیت و هشت رستوران برای پذیرایی از فرهنگیان در فصل تابستان خدمات رسانی می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه پذیرش فرهنگیان به ۲ روش حضوری و رزرو اینترنتی انجام می‌شود، اظهار کرد: فرهنگیان می‌توانند از ۳۰ خرداد جاری با استفاده از سامانه متمرکز اسکان به نشانی http://Eskan.medu.ir نسبت به رزرو اینترنتی مراکز اسکان تابستان اقدام کنند.

نوروز امسال ۱۵۴ مدرسه با هزار و ۱۶۷ کلاس درس و ۱۳ مرکز رفاهی با تجهیز ۷۲ اتاق، ۸۷ سوئیت و هشت رستوران برای پذیرایی اسکان مسافران فعال شده‌ بود که از ۲۸ اسفند سال گذشته تا پایان فروردین امسال در مجموع ۳۴ هزار و ۶۹۴ نفر در این مراکز پذیرش کردند که این تعداد مسافر در قالب ۶ هزار و ۶۲۴ خانواده و ۱۰۴ هزار و ۸۲ نفر روز در این مراکز اقامت کردند.

در این مدت بیشترین پذیرش مسافر به ترتیب در مدارس آموزش و پرورش ناحیه ۲ و یک رشت، بندرانزلی- تالش و آستارا انجام شده است.

نظر شما