شناسهٔ خبر: 67121980 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

راه اندازی کارخانه تولید فایل آلومینیومی در البرز

کارخانه تولید فایل آلومینیومی با ضخامت ۵ میکرون برای نخستین بار در کشور راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،این کارخانه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک صنعتی اشتهارد در مساحت ۲۴ هزار مترمربعی و با سرمایه ۱۷۲۰ میلیارد تومانی به بهره برداری رسید. 
محصولات این کارخانه برای بسته بندی صنایع غذایی و دارویی به کار می‌رود و برای ۲۵۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است. ظرفیت تولید این کارخانه ۳۲۵۰۰ تن در سال خواهد بود.
همچنین در این سفر کارخانه ظروف و ملزومات بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی به بهره برداری رسید. این کارخانه با ظرفیت ۶۵۰۰۰ تن در سال برای ۲۳۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده و با سرمایه ۱۴۵۰ میلیارد تومانی در مساحت ۲۰ هزار مترمربعی ساخته شده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بهره برداری از سه واحد تولیدی در اشتهارد با بیان اینکه ظرفیت صنعتی در استان البرز چشمگیر است، گفت: سیاست دولت بر این است که در استان البرز بخاطر مساحت کوچک اما با جمعیت زیاد واحدهایی راه اندازی و احداث شوند که از تکنولوژی بالا برخوردار باشند و در مساحت کم تولید با نیروی انسانی بیشتر انجام شود.
علی آبادی در ادامه افزود: احیای واحدهای راکد از دیگر اقدامات دولت سیزدهم و تاکید رییس جمهور شهید بود که تاکنون دولت فعلی کارنامه قابل قبولی را در این زمینه داشته است.
راه اندازی کارخانه تولید فایل آلومینیومی در البرز راه اندازی کارخانه تولید فایل آلومینیومی در البرز راه اندازی کارخانه تولید فایل آلومینیومی در البرز راه اندازی کارخانه تولید فایل آلومینیومی در البرز راه اندازی کارخانه تولید فایل آلومینیومی در البرز راه اندازی کارخانه تولید فایل آلومینیومی در البرز راه اندازی کارخانه تولید فایل آلومینیومی در البرز راه اندازی کارخانه تولید فایل آلومینیومی در البرز راه اندازی کارخانه تولید فایل آلومینیومی در البرز راه اندازی کارخانه تولید فایل آلومینیومی در البرز راه اندازی کارخانه تولید فایل آلومینیومی در البرز راه اندازی کارخانه تولید فایل آلومینیومی در البرز

نظر شما