شناسهٔ خبر: 67121589 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پاوربانک مغناطیسی هواوی با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که پاوربانک مغناطیسی قابل حمل هواوی با ظرفیت پنج هزار میلی‌آمپر ساعت و با قیمت ۵۲ دلار وارد بازار چین می‌‎شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت هواوی به‌تازگی از پاوربانک مغناطیسی جدیدی در بازار چین رونمایی کرده است که اکنون به صورت رسمی با قیمت ۵۲ دلار به فروش می‌رسد، این محصول دارای طراحی باریک و قابل حمل است که ضخامت آن کمی بیشتر از ۱۱ میلی‌متر است و وزن آن نیز فقط ۱۴۱ گرم است؛ با وجود اندازه کوچک آن، ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و انرژی کافی برای شارژ کردن گوشی هوشمند را ارائه می‌دهد.

پاوربانک مغناطیسی هواوی هم به صورت سیمی و هم بی‌سیم شارژ می‌کند، به‌طوری از که از شارژ سیمی ۲۵ واتی دوطرفه پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد پاوربانک خود را به سرعت شارژ کنند یا انرژی مورد نیاز دستگاه‌های دیگر را فراهم کند، همچنین از شارژ بی‌سیم ۱۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

پاوربانک مغناطیسی هواوی با پروتکل‌های شارژ سریع مختلف همچون PD، SCP و UFCS سازگار است و از شارژ یکپارچه با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها، نه فقط گوشی‌های هوشمند، اطمینان می‌دهد؛ پاوربانک یادشده دارای یک پایه تاشوی داخلی است که به شما اجازه می‌دهد گوشی هوشمند خود را برای تماشای ویدئو یا کار کردن حین شارژ به‌راحتی نگه دارید.

شرکت سازنده ادعا می‌کند که این پاوربانک مغناطیسی در حالت شارژ پایه می‌تواند در طول شب هم خود و هم یک گوشی هوشمند را به‌طور کامل شارژ کند، این محصول با یک کابل ۲۵ سانتی‌متری USB-C به USB-C برای راحتی شارژ سیمی ارائه می‌شود.

نظر شما