شناسهٔ خبر: 67121433 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

آتش‌سوزی در انبار بزرگ خرما در خیابان تختی تهران مهار شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از مهار آتش‌سوزی در انبار خرما در خیابان تختی خبر داد و گفت: خوشبختانه در این آتش‌سوزی مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار کرد: ساعت ۴:۰۴ بامداد امروز (سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳) در خیابان تختی نرسیده به خیابان مولوی یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع اداری-انباری گزارش شد که ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی انبار بزرگی به وسعت ۸ هزار متر و محل نگهداری خرما بود که طبقه دوم آن به وسعت ۵۰۰ متر با سقف‌های شیروانی دچار آتش سوزی شده بود.

ملکی ادامه داد: آتش نمای قابل اشتعال چوب و کامپوزیت این مجتمع به سقف‌های شیروانی سرایت کرده بود و در حال گسترش به اطراف بود و سقف‌ها نیز از داخل تخریب شده بود، اما خوشبختانه کل سقف‌ها تخریب نشدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان گفت: با حضور به موقع آتش نشانان، آتش خاموش و از گسترش آن جلوگیری شد. مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و ۴ نفری که در داخل مجتمع بودند در همان دقایق اولیه به سلامت خارج شدند و محل کاملا ایمن است.

<div id="video-display-embed-code_412947" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4777458/412947?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما