شناسهٔ خبر: 67121275 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ایجاد ۳۸۰ طرح و ۱۱۴۰ شغل توسط بنیاد علوی در زاهدان

مجری طرح اشتغالزایی بنیاد علوی در نشستی با فرماندار شهرستان زاهدان ضمن گزارشی از اقدامات و طرح های در دست اجرا بنیاد علوی عنوان‌ کرد: بنیاد علوی ۳۸۰ طرح مستقیم و ۱۱۴۰ شغل در شهرستان زاهدان در دست اجرا دارد.

صاحب‌خبر -

شهرکی فرماندار شهرستان زاهدان نیز با بیان اینکه  بنیاد علوی می‌تواند در راستای ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی گام‌های خوبی بردارد، افزود: امیدواریم شاهد افزایش میزان اشتغالزایی در حوزه های مختلف شهرستان باشیم.

فرماندار زاهدان همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت  و خاصه حضرت آیت‌الله رئیسی بیان کرد: افتخار بزرگی است که ما میزبان پروژه های عظیم دولت سیزدهم از جمله مگا پروژه آب شیرین کن فراساحلی که در نوع خود بی نظیر است بودیم.

وی در ادامه بر موضوع خدمت به مردم تاکید کرد و ادامه داد: راز ماندگاری رئیس جمهور شهید گزاره "خدمت به مردم" بود که مردم هم با تشییع باشکوه پیکرشان قدردان زحمات آن شهید عزیز بودند.

شهرکی با اشاره به موضوع مهم انتخابات عنوان کرد: انتخابات سالم با رعایت اصل بی طرفی و مشارکت حداکثری مردم هدف غایی ماست و هیچ گفتمان و استفاده از منابع دولتی در قالب حمایت از کاندیدا خاص قابل پذیرش نیست و اعضای ستاد انتخابات شهرستان صرفا به موضوع مشارکت حداکثری توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما