شناسهٔ خبر: 67120727 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

شهادت مزد خدمت آیت الله رییسی بوده است - اکونیوز

اقتصاد ایران: نوشهر - مدیرکل هسته گزینش توانیر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: شهادت مزد خدمت آیت الله رییسی بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا امیری صبح سه شنبه در مراسم معارفه مسؤول نمایندگی هسته گزینش شرکت برق غرب مازندران گفت: به مسئله گزینش در مضامین دینی در اعصار گذشته اشاره شده که نشان از خطیر بودن این موضوع است و ارتباط مستقیمی با اداره جامعه و مردم دارد.

وی افزود: در حال حاضر در یکی از بهترین دوران و در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم که حاصل زحمات امام راحل، شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز است، از همین رو حفظ نظام اسلامی بالاترین عبادت است و مزد خدمت به این نظام با خود خداوند است و شهید دکتر رئیسی مصداق همین امر بوده چرا که همواره در خدمت به این نظام و مردم متعهد بود.

حجت الاسلام امیری افزود: اصلاح جامعه وظیفه همه ماست و تمام هم و غم ما همین است و باید تلاش کنیم نظام اسلامی در همه قسمت‌ها از سلامت نسبی خوبی برخوردار باشد و قطعاً هرچه رضایت مردم بیشتر باشد، خداوند متعال راضی‌تر و ماندگاری نظام بیشتر است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران یاد و خاطره امام راحل و شهدای قیام ۱۵ خرداد و شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور فقید را گرامی داشت و با بیان اینکه در طول مدت خدمت باید همواره از فرآیندهای هسته گزینش با موفقیت عبور کنیم، افزود: برخی از فرآیندها با توجه به نیاز روز و تغییر وضعیت در صنعت برق نیاز به اصلاح و بازنگری دارند و داشتن سلامت اداری در پیشبرد خدمت رسانی مطلوب به مردم تأثیرگذار است، از همین رو باید افراد متخصص و متعهد به کار در صدر مسئولیت‌ها قرار گیرند تا یک سازمان سالم و پیشرو داشته باشیم.

مصطفی بابایی ضمن تبریک انتصاب مهندس فقان نژاد به سنگینی این مسئولیت حساس اشاره داشت و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله)، گزینش باید هوشمندانه، عالمانه و دقیق باشد و همه افراد باید نهایت همکاری را با مسئول گزینش جدید داشته باشند.

مولایی مسئول نمایندگی هسته گزینش شرکت توانیر در شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: مهمترین سرمایه هر سازمان و شرکتی منابع انسانی آن است که هسته گزینش تعیین کننده سرمایه‌گذاری مطلوب در این قسمت است و که اگر به طور صحیح اجرا شود، فواید آن نه تنها در خود شرکت بلکه در سطح جامعه تأثیرگذار خواهد بود. و

ی افزود: هر کدام از مدیران در معرفی افراد باید خود گزینش‌هایی از قبل داشته باشند تا در انتخاب افراد اصلح تسهیل صورت گیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما