شناسهٔ خبر: 67119433 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عبدالهادی:

قطعنامه آتش بس نتیجه پایداری مقاومت و ملت فلسطین است

نماینده جنبش حماس در لبنان گفت: این قطعنامه متضمن نکات مثبتی است و پاسخگوی بخشی از مطالبات جنبش حماس است، ولی مسائلی وجود دارد که باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد. 

صاحب‌خبر -

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، احمد عبدالهادی نماینده جنبش حماس در لبنان گفت: ما معتقدیم قطعنامه شورای امنیت برای آتش بس در نوار غزه، نتیجه پایداری، قهرمانی و دستاورد‌های مقاومت و به شکست کشاندن دشمن در محقق ساختن اهدافش و همچنین استقامت اسطوره‌ای مردم فلسطین است.

<div id="video-display-embed-code_11203820"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4256604/11203820?width=600&height=350"></script></div>

وی افزود: این قطعنامه متضمن نکات مثبت بسیاری است و پاسخگوی بخشی از مطالبات جنبش حماس است، ولی مسائل بسیار جزئی درباره آن وجود دارد که باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد. 

عبدالهادی تصریح کرد: تصویب این قطعنامه نشان می‌دهد که در موضع آمریکا تغییر اصولی ایجاد شده است و ما امیدواریم این تغییر موضع در روند مذاکرات بازتاب داشته باشد تا در نهایت به توافقی منتهیشود که پاسخگوی همه مطالبات مقاومت و ملت فلسطین باشد.

این مقام ارشد حماس خاطرنشان کرد: ادعا‌های سران رژیم صهیونیستی درباره ادامه دادن جنگ تا نابودی مقاومت و محقق ساختن همه اهداف و آزادی اسیران، شعار‌های توخالی است و واقعیت‌های میدانی ثابت کرده که ارتش اشغالگر از هر زمان دیگری از محقق کردن این اهداف دور است.

نظر شما