شناسهٔ خبر: 67118186 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حاشیه های بازی داماش و سایپا:

پاسخ توهین مدیرعامل پرسپولیس توسط هواداران داماش تا نورافشانی در ورزشگاه

رشت - ایرنا - بازی تیمهای فوتبال داماش و سایپا حاشیه هایی داشت که پاسخ به توهین مدیرعامل پرسپولیس، نورافشانی و پرتاب ترقه توسط طرفداران و جشن و پایکوبی آنان در خیابان‌ها از مهمترین حواشی این بازی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا تیم‌های فوتبال داماش و سایپا دوشنبه شب در هفته پایانی رقابتهای لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

با توجه به اینکه این بازی حساسیت خاصی داشت، طرفداران داماش ورزشگاه را پر کردند و حدود یک ساعت قبل از آغاز این بازی ظرفیت ورزشگاه پر شد و برخی از تماشاگران نیز نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

البته خبرنگاران و برخی از مسئولان برای ورود به ورزشگاه با مشکل مواجه شدند زیرا برخی از ماموران حتی با توجه به مشاهده کارت خبرنگاران برخورد بسیار بدی با آنان داشتند و برخی از ماموران ادعا می کردند که ورزشگاه در اختیار ما قرار دارد و ما اجازه ورود نمی دهیم.

قبل از آغاز بازی طرفداران داماش با شعارهایی جواب توهین رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس را دادند و از سوی دیگر این طرفداران تا پایان بازی به شدت تیم داماش را تشویق کردند.

در دقیقه ۳۰ این بازی سرمربی سایپا دست به تعویض زد اما امیرحسین نعمتی بازیکن تعویضی این تیم حاضر نشد زمین بازی را ترک کند که پس از دقایقی با وساطت سایر بازیکنان و کادرفنی سایپا, این بازیکن از زمین خارج شد و به سمت رختکن رفت.

در چند نوبت نیز برخی از تماشاگران با پرتاب بطری آب و سایر اشیا باعث وقفه در بازی شدند که با تلاش بازیکنان و کادرفنی داماش این قائله خاتمه یافت و بازی روال عادی خود را در پیش گرفت.

هوای شرجی و استرس زیاد بازی باعث شد تا چند تماشاگر با وضعیت تنفسی نامناسب روبرو شوند که بلافاصله اورژانس حاضر در ورزشگاه وارد عمل شد و به کمک این افراد شتافت.

در دقیقه ۶۰ تیم داماش صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را حسین ابراهیمی بازیکن این تیم به هدر داد اما طرفداران داماش این بازیکن را تشویق کردند و همچنین حسین ابراهیمی هنگام تعویض نیز به شدت ازسوی طرفداران تشویق شد.

با به صدا در آمدن سوت پایان این دیدار و همچنین مسجل شدن بقای داماش در لیگ دسته یک کشور بازیکنان این تیم به شدت تشویق شدند و پس از آن تماشاگران مبادرت به پرتاب ترقه کردند، همچنین برخی از طرفداران نیز از روی سکوهای ورزشگاه وسایل نورافشانی را که مهیا کرده بودند فضای آسمان ورزشگاه را نورباران کردند.

پس از آن هم طرفداران در خیابانهای رشت به جشن و پایکوبی پرداختند و با به صدا درآوردن بوق های خودروهای خود، بقای داماش در لیگ دسته یک کشور را جشن گرفتند.

نظر شما