شناسهٔ خبر: 67118041 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

حمایت انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها از مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری 1403

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها با اعتقاد به بحرانی بودن شرایط کشور در عرصه های مختلف حکمرانی و لزوم متوقف و متحول ساختن آن، به طور قاطع و همه جانبه، از نامزدی جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان حمایت نموده و همگان را رای دادن به ایشان دعوت می نماید. انجمن مدرسین دانشگاه ها باور عمیق دارد که شما مردم عزیز و بزرگ ایران، هرگاه که خواسته اید و اراده کرده اید، تعیین کننده سرنوشت خویش و برهم زننده بازی و محاسبات دیگران بوده‌اید. بر همین اساس تقاضا می شود برخلاف انتخابات اسفند سال گذشته، در این انتخابات بخواهید و اراده کنید تا تحولی نوین را برای ایران زمین رقم بزنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ اعلامیه انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در حمایت از نامزدی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری بدین شرح است:

به نام خدا

*ملت بزرگ ایران*

*دانشگاهیان فهیم و دغدغه‌مند*

*جوانان آینده‌ساز کشور*

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاهها، به عنوان باسابقه ترین و یکی از فراگیرترین تشکل‌های سیاسی استادان دانشگاه‌های سراسر کشور که همواره دغدغه استقلال، آزادی و رفاه و پیشرفت ملت ایران را سرلوحه فعالیت‌های خویش قرار داده است، در خصوص چهاردهمین دوره انتخاب ریاست جمهوری که هشتم تیرماه سال جاری برگزار می‌شود، نکاتی را به استحضار شما می رساند:

۱_ انجمن به عنوان عضوی از جبهه اصلاحات ایران، حضور و مشارکت خود در انتخابات ریاست جمهوری را منوط به فراهم بودن یک فضای رقابتی و نه از پیش تعیین شده، اعلام کرده بود.

۲_ اعلام لیست نهایی نامزدها و نتایج بررسی صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان، گرچه با شرایط آرمانی یک انتخابات آزاد، عادلانه و رقابتی کماکان فاصله دارد، اما نسبت به انتخابات های قبلی، گامی رو به جلو بوده و به دلیل فراهم شدن امکان حداقلی از رقابت، انجمن از آن استقبال می نماید.

۳_ در میان نامزدهای اعلام شده توسط شورای نگهبان، پنج نفر از میان اصولگرایان و مدافعان وضع موجود و تنها یک نفر از بین اصلاح طلبان و منتقدان وضع موجود قرار دارد. با وجود غیرعادلانه بودن چنین رقابتی، انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها با اعتقاد به بحرانی بودن شرایط کشور در عرصه های مختلف حکمرانی و لزوم متوقف و متحول ساختن آن، به طور قاطع و همه جانبه، از نامزدی جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان حمایت نموده و همگان را رای دادن به ایشان دعوت می نماید.

۴_ انجمن مدرسین دانشگاه ها باور عمیق دارد که شما مردم عزیز و بزرگ ایران، هرگاه که خواسته اید و اراده کرده اید، تعیین کننده سرنوشت خویش و برهم زننده بازی و محاسبات دیگران بوده‌اید. بر همین اساس تقاضا می شود برخلاف انتخابات اسفند سال گذشته، در این انتخابات بخواهید و اراده کنید تا تحولی نوین را برای ایران زمین رقم بزنید.

۵_ پیش به سوی خلق حماسه‌ای جدید # برای_ایران با تبدیل هر جمع و فرد ایرانی به رسانه ای برای #رای به‌ پزشکیان.

*۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۳*

*انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌های ایران*

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما