شناسهٔ خبر: 67117744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده مردم در مجلس خبر داد:

افتتاح طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد

زهره گودرزی

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی از افتتاح طرح توسعه بیمارستان کوثر شهرستان با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

عباس گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد ۵ شنبه، ۲۴ خردادماه با حضور میر هاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌هایی که برای خدمت به جامعه بازنشستگان و کارگران در نظر گرفته شد، توسعه زیرساخت‌های درمانی شهرستان بروجرد بود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: در گذشته، بیمارستان کوثر با مساحتی حدود ۶۰۰۰ مترمربع استانداردهای درمانی را نداشت. با پیگیری‌های مستمر و مساعدت سازمان تأمین اجتماعی، این پروژه با سه برابر ظرفیت و ایجاد استانداردهای درمانی شروع شد. اکنون پروژه ۱۰۰ درصد تکمیل و تجهیز شده است.

گودرزی ادامه داد: طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد با زیربنای بالغ‌بر ۱۳ هزار مترمربع و اعتبار بالغ‌بر ۳۵۰ میلیارد تومان احداث‌شده است، تخت‌های بستری از ۳۲ تخت به ۹۶ تخت افزایش یافت.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌ها و مساعدت سازمان تأمین اجتماعی کشور تجهیزات پزشکی خریداری و به بیمارستان انتقال یافته است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس تصریح کرد: علاوه بر بیمارستان و تجهیزات، پلی کلینیک تخصصی بیمارستان کوثر با بیش از چهار هزار مترمربع وسعت و ۲۲ اتاق معاینه و کلینیک قلب و گوارش و زنان ‌زایمان و دندانپزشکی با تجهیزات پیشرفته خدمات سرپایی را ارائه می‌دهد.

گودرزی ادامه داد: وسعت پلی کلینیک بیمارستان کوثر بعد از اجرای طرح توسعه بیش از ۱۲ برابر درمانگاه فعلی افزایش داشته است.

وی یادآور شد: هم‌زمان با افتتاح، فاز دوم پروژه آغاز خواهد شد و نوسازی و مقاوم‌سازی ساختمان قبلی بیمارستان با هماهنگی انجام‌شده کارش آغاز خواهد شد. این اقدام در راستای افزایش سرانه درمانی بروجرد نقش بسزایی خواهد داشت.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار کرد: این پروژه برای افزایش ظرفیت درمان شهرستان و تسهیل امور درمانی بازنشستگان و کارگران نقش بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما