شناسهٔ خبر: 67117536 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مس شهربابک جام آزادگان را با برد به پایان رساند؛ شاهین بندر عامری سقوط کرد

کرمان - ایرنا - تیم فوتبال صنعت مس شهربابک در هفته پایانی(۳۴) رقابت های لیگ دسته یک کشور در خانه میزبان تیم قعرنشین شاهین بندر عامری بود که با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال مس شهربابک و شاهین بندر عامری از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه عصر دوشنبه در ورزشگاه اختصاصی شهدای مس دنبال شد.

شاگردان قاسم شهبا در این بازی موفق شدند با گل های حمید گلزاری در دقیقه ۲۴ و علیرضا ولی زاده در دقیقه ۴۶ حریف خود یعنی تیم فوتبال شاهین بندر عامری را از پیش رو بردارند و تک گل میهمان را در این بازی امیر علیدادی وارد دروازه شهربابکی‌ها کرد.

تیم فوتبال مس شهربابک باوجود کسب جایگاهی در میانه جدول لیگ دسته یک امسال کشور، موفق شد که بازی پایانی خود را با برد به پایان برساند و هواداران خود را حداقل در این هفته شادمان کند.

پیروزی نارنجی پوشان شهربابکی ضمن کسب سه امتیاز این بازی، امتیازات این تیم را در جدول رده بندی به عدد ۴۴ رساند تا این تیم در پایان فصل در رتبه هشتم جام آزادگان قرار گیرد.

تیم فوتبال شاهین بندر عامری نیز پس از این شکست، ۲۷ امتیازی باقی ماند تا با باقی ماندن در جایگاه پانزدهم جام آزادگان یکی از تیم های سقوط کرده به لیگ دسته دوم کشور باشد، البته سقوط این تیم در هفته گذشته قطعی شده بود.

ترکیب تیم مس شهربابک و شاهین بندر عامری در هفته پایانی دسته لیگ یک

ترکیب تیم فوتبال شاهین بندر عامری در این مسابقه علیرضا بن سعیدی، رضا بلیوند، محمدجواد عباسی، محمدامین شهرویی، میلاد نجفی، حامد کتاب قلعه، مهدی خلج، امیر علیدادی و سجاد عباسی، نیما درودی و دانیال محمدی بود.

تیم فوتبال مس شهربابک نیز در این رقابت با بازیکنانی ازجمله آیدین قویدل، امید سام کن، جواد پورعوض، امیرحسین یحیی زاده، محمد رفیعی، رضا دهقان، حمید گلزاری، علیرضا ولی زاده، حجت اسلامی، علی اکبر کربلایی و ساسان حسینی به میدان رفت.

کوبل داوری دیدار مس شهربابک - شاهین بندرعامری در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور را احمد مرشدی، فرزاد شیرمردی، هارون چوپان زاده، امیر آرمند تشکیل داده بودند و ناظر این بازی هم مجید روغنی بود.

تیم مس کرمان نماینده دیگر این استان در رقابت های لیگ دسته یک کشور نیز عصر امروز میهمان تیم مس سونگون بود که کرمانی ها در این مسابقه در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا با ۴۸ امتیاز و کسب رتبه ششمی، جام آزادگان را به پایان برسانند.

نظر شما