شناسهٔ خبر: 67116958 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی:

تعامل و انسجام همه ارکان استان، لازمه توسعه اقتصادی است

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: اجرای طرح‌های کلان ملی با تعامل سازنده و انسجام بین تمام ارکان استان امکان پذیر می‌شود.

صاحب‌خبر -

توسعه اقتصادی لازمه تعامل و انسجام همه ارکان استان است

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ مرتضی بهزادفر در نشست تخصصی هیات رئیسه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان خراسان شمالی اخذ مجوز ماده ۲۳ برای طرح انتقال آب سرانی به عنوان یک طرح کلان ملی با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان و قرار گرفتن در ردیف اعتبارات پیوست یک قانون بودجه ۱۴۰۳، را یک نمونه از رویداد‌های بزرگ برای استان عنوان کرد که با انسجام تمام ارکان استان رقم خورد.

وی گفت: همچنین طرح توان افزایی جوامع روستایی با برنامه زمانبندی ۵ ساله در استان با مشارکت مردم و انسجام بین دستگاه‌های دولتی در حال اجراست که در این زمینه جزو استان‌های پیشرو هستیم.

بهزادفر افزود: در طرح توسعه اقتصادی روستا و در طول برنامه هفتم توسعه انسجام بین سازمانی را دنبال می‌کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ادامه با اشاره به اینکه هنر روابط عمومی ها، ایجاد تعامل به منظور اطلاع رسانی مناسب برای پیشبرد اهداف است، افزود: هر چقدر مدیران دستگاه‌های اجرایی بخواهند سیاست‌های کلان کشور را در استان پیاده کنند، اما تا زمانی که زبان گویای روابط عمومی‌ها وجود نداشته باشد و این اطلاعات و اقدامات به نحو مطلوب برای مردم منعکس نشود، در واقع اقدام موثری صورت نگرفته است.
وی همچنین ادامه داد: طرح اجرای پلتفرم برای جمع‌بندی اطلاعات، وقایع و اقدامات صورت گرفته در استان طرح بسیار خوبی است و از آن استقبال و حمایت می‌کنیم.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: با اجرا و عملیاتی شدن این طرح همه اطلاعات و اقدامات استان به صورت جامع در اختیار کسانی که می‌خواهند از وقایع و اطلاعات استان مطلع شوند، قرار می‌گیرد.
وی خراسان شمالی را استانی در حال توسعه که بستر‌های لازم برای سرمایه‌گذاری و ایده‌های خوبی برای توسعه دارد، عنوان کرد و اظهارداشت: با انسجام اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.

نظر شما