شناسهٔ خبر: 67115362 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تصاویر مرموز گلکسی بادز ۳ پرو با طراحی مشابه ایرپادهای اپل ل... -

اقتصاد ایران: بر اساس تصاویر فاش‌شده، گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ شباهت زیادی به ایرپادهای اپل خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

در آستانه‌ی رونمایی رسمی گلکسی بادز ۳ پرو، اولین تصویر از جدیدترین هدفون سامسونگ به بیرون درز کرده است. به نظر می‌رسد گلکسی بادز ۳ پرو از طراحی کاملاً جدیدی با ساقه بهره می‌برد که شباهت‌هایی به ایرپاد اپل دارد.

ایوان بلس، افشاگر معروف، اولین تصویر گلکسی بادز ۳ پرو را منتشر کرده است. این تصویرِ غیرواضح که در کاور مقاله دیده می‌شود، طراحی کاملاً جدیدی را برای سری گلکسی بادز به نمایش می‌گذارد.

به نظر می‌رسد بادز ۳ پرو نیز همانند ایرپادهای اپل، دارای ساقه است. در تصویر فاش‌شده، گلکسی بادز ۳ پرو به رنگ نقره‌ای دیده می‌شود. به‌علاوه، می‌توان سَری‌های سیلیکونی را در تصویر دید.

گزارش‌های قبلی ادعا کرده بودند که گلکسی بادز ۳ پرو برای بهبود عمر باتری و کیفیت مکالمه دارای ساقه خواهد بود و به نظر می‌رسد آن گزارش‌ها دقیق بوده‌اند.

پیش‌تر افشاگری دیگر ادعا کرده بود گلکسی بادز ۳ پرو از درایور دوگانه و اتصال بلوتوث ۵٫۴ بهره خواهد برد.

مقالات مرتبط
  • گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود
  • هوش مصنوعی سامسونگ به گلکسی بادز اضافه شد

به نظر می‌رسد سامسونگ استحکام گلکسی بادز ۳ پرو را بهبود بخشیده است، چرا که این محصول دارای گواهی IP57 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب خواهد بود. احتمالاً هندزفری جدید سامسونگ دارای نوار نوری LED در قسمت بیرونی باشد.

ممکن است گلکسی بادز ۳ پرو از قابلیت حذف نویز فعال تطبیقی (Adaptive ANC)، اکولایزر تطبیقی (Adaptive EQ)، صدای محیطی (Ambient Sound) و تا ۳۰ ساعت عمر باتری با یک بار شارژ برخوردار باشد.

نظر شما